Tenner og avføring

LeneChr

Forumet er livet
Har hørt noe om at avføringen kan forandre seg ved tannfrembrudd. Noen erfaringer?

Den erfaringen jeg har er at det blir mange flere bæsje-bleier.. Før tenner var det 1gang pr. dag, og når han holder på å få tenner kan det vere 4-5 pr. dag... Åsså blir han litt løsere i magen.

ORIGINAL: Hebra

Den erfaringen jeg har er at det blir mange flere bæsje-bleier.. Før tenner var det 1gang pr. dag, og når han holder på å få tenner kan det vere 4-5 pr. dag... Åsså blir han litt løsere i magen.

Akkurat det som skjer her nå. Og en del slim og noe grønnaktig farge.

Mine to fekk laus mage og litt grønnlig avf når dei fekk tenner.

hver gang sara får en ny tann så får hun"syre" besj, den er bløtere, lukter sterke og lager sår på rumpen hennes med engang, og mange skittbleier på en dag.

Akkurat det som skjer her ja. Det er noe på gang i gommene hennes, akkurat som tannkjøttet har løst seg litt opp, men ikke noe som har tittet opp enda. Men da er det vel nært[:)] 

Takk for svar jenter[:)]

ORIGINAL: LeneChr

Akkurat det som skjer her nå. Og en del slim og noe grønnaktig farge.

Er nok tenner på gang da ja..[:D] 

Blir litt grønnaktig

sign

Her har det oxo vært litt slim bæsj, aldri hatt det før.. kanskje det kommer noen tenner her oxo?!!
Tar det lang tid før de kommer opp? Kjenner egentlig ikke noe annet i munnen hans....

Back
Topp