Tenner, noen fler?

En uke etter at jeg skrev forrige innlegg kom første tanna (dagen før 4 mnd). Og tann nr 2 kom en uke etter det igjen.

Så her er de to tennene nede midt forran kommet, men det sikles og gnages fortsatt en god del på alt mulig ;)
 
Jaggu har ikke første tanna titti frem!!! Nede foran på høyre side har den jaggu brutt seg opp! :D Også på 19-ukers dagen sin a gitt :p Mye som skjer fra en dag til en annen nå merker jeg.


Tutdelafrut
Lillegull 070414 :D
 
Her er lillemann 18 uker, og den ene hjørnetanna oppe er det ikke lenge til popper ut :D

♡Lille prinsen 17.04.14♡
 
For en uke sia poppa første tanna frem... Greit nok tenkte jeg, selvom jeg syns det er tidlig. Jaggu kom ikke tann nummer 2 allerede fredag samme uka som den første,,,, så nå har a gått fra null til to på bare ei kort uke... Tida flyr her! XD


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
To tenner her.
Kom med tre dagers mellomrom

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ingen tenner enda, men han har gnagd på hendene sine i 1,5måned nå så jeg tror det jobbes i kjeven ;)
 
Oppdaget jammen meg en tann i dag, og der var hele brutt frem allerede. Den lå så langt inn på gommen, så har ikke kjent det ved amming engang. Så nå skjønner jeg hvorfor frøkna har styrt fælt med tunga der de siste dagene :p
 
Så kom tann 3 forrige uke og tann 4 idag! Snakker om fremgang xD jenta blir 7 mnd til fredag så syns det er godt gjort :D
 
Nå er de 2 tennene nede poppet ut, og lillemann er 6.5 mnd gammel :) Og den første tanna kom på 6 mnd dagen hans :)
 
Kommet 2 tenner hos lillemann her også nå, begge kom iløpet av forrige uke:).. Fortennene nede:)
 
Back
Topp