Tenner igjen

Lisee

Elsker forumet
Som sagt på en annen tråd, plages Eskil med tennene om dagen. Men nå er det blitt mer hovent enn tidligere. Er liksom to klumper der tennene skal komme opp. De ble mer tydlige i går.
Er det da lenge til de bryter igjennom? Hvordan har det vært med deres barn?[:)]

Å, nå vil jeg at de tennene skal bryte gjennom!!![:o] Hadde et par økter med hylskrik i natt. Blir så trøtt av å det, vi pleier jo å sove hele natta.
VILHATENNERNÅ!

Uff stakkar liten, er en som klør her også innimellom, han har våknet et par netter, men jeg vet ikke omdet er tenner[&:]

Pleier å smøre han litt på gommene før han legger seg ...

Han er helt hvit nede, men ingen tenner her enda, så har desverre ingen råd å komme med..

Har du prøvd bitering som du kan legge i kjøleskapet slik at den blir kald?

Virkemiddler vi har brukt: Kavring, tresleiv (meget effektivt) dvs. biteringer

Andrea ønsker god bedring til de som sliter med tennene sine. Hun har begynt å klø igjen, så det er vel tennene oppe som begynner snart, men vi kan ikke se noe da...

Takk for tannsympati[:D] 
Jeg smører han innimellom, men syns ikke det er noe vidundermiddel. Men det roer jo litt ned når han er på det verste... Bitering i kjøleskapet virker egentlig ganske bra. Han ligger lenge og tygger på den[:)]
Er faktisk natta som er ille. Han er egentlig blid og fornøyd om dagen (og trøtt....[8D])

JJJJJJAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Tennene er igjennom!!!!! Så utrolig godt. Han ble mye roligere med en gang. I natt har vi sovet hele natta. Tror det ble åpning i går kveld.
Får håper de første tennene var de verste (er jo lov å håpe da!)[:D]

Gratulerer så masse med første tannebisser!!!!

ORIGINAL: Lisee

JJJJJJAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Tennene er igjennom!!!!! Så utrolig godt. Han ble mye roligere med en gang. I natt har vi sovet hele natta. Tror det ble åpning i går kveld.

grattis...vi venter fortsatt vi...[:)]

ORIGINAL: tone83

ORIGINAL: Lisee

grattis...vi venter fortsatt vi...[:)]

sugnerer. å håper at de kommer snart.mereker ikke no på natta,men kvelden før han skal sove,,, stakkar gutten min

Back
Topp