Tenner igjen

mysen76

Gift med forumet
I dag oppdaget pappaen den 5 tannen til Amalie[:)]
Hvordan er det med deres barn når de får tenner?
Vi merker ingenting på Amalie vi. Ikke feber, ikke suttrete eller noe[:D][:D][:D]

Aner ikke. Tiden vil vise[:)]

Har igrunnen ikke merket det så veldig..eller rett og slett så vet jeg liksom ikke om det er tenner hun sutrer for når hun gjør det...[8|] men hun har gnagd besatt på ting av og til..men ikke noe feber!

Her ble det litt diare og gulp/spy som muligens var i forbindelse med tenner...har fått fire, ser ut til at nr 5 e på vei no:D

ORIGINAL: Fru Oreo

Ja[;)][:D]
Men hun gnager som besatt på alt hun kommer over... Men det har hun i grunn gjort leeeenge da...[:)]

ORIGINAL: mummy26

ORIGINAL: dynnna

ORIGINAL: Fru Oreo

Ja[;)][:D]
Men hun gnager som besatt på alt hun kommer over... Men det har hun i grunn gjort leeeenge da...[:)]

her også, har trodd hun skulle få tenner i et halvt år nå, haha

Jeg sa til HS på tre måneders kontrollen at jeg trodde de var rett om hjørnet[:D][:D]

her blir han veldig tett, nesten litt forkjøla.....var det med begge sine tenner! den første litt verre en den andre.

Rennende nese og høy feber. og fryktelig sutrete og mammadalt. Skal bare henge på magen/ryggen i MT når han holder på. Vil ikke spise og ikke sove. Men han har bare fått to enda og de komm nesten på en gang. Holder på med to oppe nå. Han har begynnt å bli snørrete igjen, så får jo tiden vise om det blir like tøfft som forrige gang![;)]

Back
Topp