Tenner et lys for tvillingguttene.

panterinnen

Gift med forumet
Tenner et lys for tvillingene og familien deres pluss alle andre som har blitt pårørt av dette...
Ber om at den andre vil klare seg.
Dette er helt grusomt [:(][:(]

Den er jeg med på også[:(]
ingen burde oppleve noe slikt.Tragisk[:(]

Det er så meningsløst, tenner ett lys for guttene og familien.

Helt enig, det er helt grusomt!! Føler med de som er pårørende!!!

Tenner et lys vi også. Dette er ikke rettferdig!!!!

Tenner et lys for de alle sammen

Singerer på den jeg!![:(]
huff så ille[:(][:(]

Forferdelig trist!

Signerer den jeg

Signerer den jeg også. Mora til guttene er i slekt med ei av mine beste venninner [:(]

uff da lisa79.. verden er så forferdelig urettferdig!!!!

Bare tanken på å miste sønnen min er helt uuholdelig..
Dagmammaen kan ikke ha det så lett hun heller akkurat nå.. stakkars!

Signerer her jeg også. Tenk å oppleve noe så forferdelig, det er ikke noe menneske forunt [:(] Håper den andre tvillingen klarer seg!

Nei, den dagmamma'n kan ikke ha det godt med seg sjøl i dag. Jeg lurer på hva som egentlig skjedde. hvordan klarer man å "miste" to unger på en gang?At en kan snike seg unna og stikke seg vekk er jo greit nok, men to på en gang...???

Ja, vi får krysse fingra for at det går bra med han som er igjen. Jeg får helt vondt i magen av å tenke på det, og på venninna mi som er gravid som sikkert skal i begravelsen...Det blir nok en forferdelig opplevelse [:(]

hvordan mister man egentlig 2 ett åringer?? de spurter jo ikke av gårde akkurat...
Kan ikke la være å tenke at hun må ha vært lite observant.. dette må hun leve med resten av sitt liv.
Stakkars jente, noen som vet hvor gammel hun var???

jeanett84 ei dagmamma var ute og gikk med 2tvillinggutter på 1 år i går ved moss... Plutselig så kunne hun ikke finne dem, hun ringte politiet og de fant guttene i mosseelva. Den ene døde og den andre er på sykehuset, sitasjonen er veldig kritisk.

[:(]Ble helt dårlig da jeg leste dette, helt forferdelig[:(]
Tenner et lys for de!!

signere den jeg oxo. fælt.

ORIGINAL: toveli6

Kan du spørre om gitt. Vet ikke hva jeg skal si, men aldri om jeg hadde slept de ute av syne for et minutt engang.....!!!!! Håper og vite hva som skjedde, for meg så er det utenkelig og 'miste' to et-åringer....

Ifølge svensk avis var hun dagmamma for flere barn, og skiftet bleie på ett mindre barn da tvillingguttene lurte seg avgårde. I den alderen der skal det ikke mer til enn at du har ryggen til i 1 sekund før de klarer å lure seg avgårde... Jeg syns faktisk utrolig synd på denne dagmammaen, og tror ingen kan dømme henne hardere enn hun helt garantert dømmer seg selv....[:(]

Et lys til tvillingbrødrene. Måtte de være å et bedre sted nå!

Back
Topp