Tenner allerede gitt...

HippieMamma

Flørter med forumet
Oppdaga i dag tidlig at snuppa har fått 2 små riskorn nede i munnen, på siden under draculatennene liksom.
Ikke rart hun har vært ekstra våken de siste nettene stakkar, hun sikler ut 3-4 smekker per dag og spiser på hendene sine konstant. :p

Flere som har fått tenner? :)
 
Åhh, kanskje det er dette lillegutt sliter med! Sovet veldig urolig og vært mye våken noen dager nå. Også på natta. Hendene er i munnen hele tiden og han sikler noe voldsomt! Og sutrer til den store gullmedaljen :p han er jo bare 3 mnd. Storebror var 7 mnd da han fikk første tann! Hvor gammel er din bebis? :)
 
Ser tydelig at gommene i front nede er hovne, så det er nok ikke lenge til det kommer noe her heller.. Han har hendene konstant i munnen, og vi har begynt å bruke smekke på ham pga siklingen.. Han har holdt på slik i snart 1 mnd, han er snart 4 mnd gammel:) Både jeg og faren var tidlig ute med tenner..
 
Åhh, kanskje det er dette lillegutt sliter med! Sovet veldig urolig og vært mye våken noen dager nå. Også på natta. Hendene er i munnen hele tiden og han sikler noe voldsomt! Og sutrer til den store gullmedaljen :p han er jo bare 3 mnd. Storebror var 7 mnd da han fikk første tann! Hvor gammel er din bebis? :)
Hun ble 3 mnd 15. september ;) Ganske tidlig å få tenner nå ja.
 
Ingenting synlig her. Men hun sikler noe helt enormt, alt rundt henne er vått på en-to-tre... En siklesmekke kan vris etter et kvarter. Pleier legge en gassklut under henne når hun ligger på magen på lekematta :p Og hun gnager hele tiden på hendene sine, leker, bitering etc.
 
Vet at de utforsker mye med munnen, men her er det jo kun hendene som puttes inn... han er enda ikke så veldig interessert i lekene rundt seg :p
 
Her sikles det også mye, uten at jeg tror det trenger å ha noe å gjøre med tenner, men på kvelden de to siste nettene har det virket som om det har klødd voldsomt i gommene. Hun sparker som besatt og virrer med hodet, og roer seg om jeg gnir litt på gommene. Ser ingenting synlig da, bortsett fra en liten hvit prikk oppe. Jeg tror ikke jeg fikk tenner før rundt syv mnd, så håper ikke det kommer til å være sånn fram til da, hun ser jo helt rabiat ut mens det foregår, det ser ikke godt ut!
 
Back
Topp