Tenner? Alder?

Mininr3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Oktoberlykke2020❤
Jeg var såå glad når mini plutselig fant ut at det gikk helt bra å sove fra 19.00-07.30 i 3 netter, før så å plutselig våkne 3-4 ganger de neste nettene. Vet det er helt normalt altså;) men siden jeg ikke husker noe fra storesøster, så må jeg spørre. Han er mye mer grinete hele dagen, sover kortere dubber og spisingen er så som så (mme), og bæsjen lukter noe helt ekstremt forferdelig:p han er 4mnd og 1 uke nå. Prøvd å se i munnen og kan ikke se noe antydning til tenner, så kan det være pga alderen? Eller kan de drive på lenge før tennene kommer gjennom?
Skal høre med hs også, bare nysgjerrig på om andre går gjennom det samme:)

Samme med min. Men han har jeg funni ut at er urolig. Han vil helst gjøre alt storesøster gjør og vil være våken og med på alt. Han vil helst sitte og stå og der blir mer jobb for mor. Men fy så blid han blir når han blir aktivisert mye. Var hos legen siden hs ville det av andre årsaker. Han sa det var normalt og han husket det samme fra sin datter.

Samme med min. Men han har jeg funni ut at er urolig. Han vil helst gjøre alt storesøster gjør og vil være våken og med på alt. Han vil helst sitte og stå og der blir mer jobb for mor. Men fy så blid han blir når han blir aktivisert mye. Var hos legen siden hs ville det av andre årsaker. Han sa det var normalt og han husket det samme fra sin datter.
Tror ikke han her er urolig egentlig, eller da har han tilfelle blitt det nå de siste dagene:p han har alltid vært veldig bedagelig av seg, og minimalt med skriking. Nå er han mer grinete og kanskje noe magevondt.. Men helt klart, han blir jo mer fornøyd når han blir aktivisert og får oppmerksomhet:) får høre med hs i morgen, og se hva som skjer:)

Tror ikke han her er urolig egentlig, eller da har han tilfelle blitt det nå de siste dagene:p han har alltid vært veldig bedagelig av seg, og minimalt med skriking. Nå er han mer grinete og kanskje noe magevondt.. Men helt klart, han blir jo mer fornøyd når han blir aktivisert og får oppmerksomhet:) får høre med hs i morgen, og se hva som skjer:)
Nei trudde ikke det med min eldste heller. Men nå med nr 2 så tenkte jeg at det kanskje var det. Han her var også behagelig og skrek lite. Dette har forandret seg. Tenkte også magevondt og vurderte å bytte mme. Men når vi bare lot ham styre alt og ble aktivisert i stedet for å gi han mat eller legge han ned så ble han blidere. Nå kan han skrike kun fordi han kjeder seg.

Back
Topp