Tenkte på en ting..

Lille Mille

Gift med forumet
får jeg samme lege på sykehuset fremover nå? Skal jo ringe inn når jeg får mensen å avtale ny UL for å sjekke om jeg får EL av pergoen.
Kommer jeg inn til hun samme overlegen da??

Kanskje lettest for dere som selv er i porsgrunn å svare.. men tar selvsagt mot andres erfaringer også [;)]

Hentet forresten akkurat ut resepten min på apoteket [:)] Håper den gjør susen!

Takk for det Muppa [:)] Skulle ønske det var sånn at man fikk den samme.. iallefall siden jeg sliter med det her legegreiene [:(] Liker ikke leger jeg, er redd for dem! [:(]

Jaja.. men nå driter jeg i det! Jeg gjør alt, og jeg tvinger meg selv til å gjøre dette for at ønsket skal gå i oppfyllelse [:D]

På Riksen hadde jeg aldri samme lege.
Men nå som jeg går privat har jeg samme lege hver gang.

Jeg tilhører porsgrunn,og når jeg holdt på i 2005 så var jeg innom forsjellige leger og sykepleiere[:)]Men jeg var superfornøyd med alle jeg,de er jo så blide og hjelpsomme bestandig[;)]

Hei Lille mille, Hvordan gikk det med deg på timen??  noe å fortelle??? Klem

Eg var innom alle tre legane i Porsgrunn. Var veldig fornøyd med alle sammen[:)]

De er sikkert kjempe flinke alle sammen.. men jeg er jo helt ekstrem på det å knytte meg til den første og beste hvis dere skjønner hva jeg mener..

Men men.. alle skal få! [8D] Hihihihi..

Se der ja.. [:)] Om jeg ikke får hun samme så spiller det ingen rolle har jeg funnet ut.. Jeg MÅ slutte å være så himla redd for alt hele tiden. MÅ skjerpe meg! Jeg er klar for alt, bare det blir en bebis ut av det... håpe, håpe, håpe [:)]

Jeg har også hatt forskjellige... Kahn to ganger og hu dama en gang... stortsett samme sykepleier som har prata med oss. De er jo ikke så mange der ute, så det går nok bra![:)]

Eg hadde berre ein lege som eg forholdt meg til når eg hadde forsøket mitt[:)] samme som hadde forsamtale, ul-kontroller og innsetting av egg. På uttaket var det en kvinnelig lege/gyn. som henta egga ut! Så likte han godt, og er jo godt å ha ein og samme å forholde seg til! Dette var i Haugesund då, sjukehuset der.

Håper du får ein og samme å forholda seg til då![:D]

Vi var innom alle 3 overleger og ett par jordmødre på prosessen vår ved UNN. Men det var ingen fare å ha med flere og gjøre, for alle er ufattelig hyggelig og trivelig og ALLE vil deres beste[:)] 
Prøv å tenk på det, at uansett om dere må ha med flere leger og gjøre så jobber de for at dere skal få baby - alle sammen!

Back
Topp