tenkte jeg skulle...

Mspower

Forelsket i forumet
...få inn noen positive ord her jeg... :)
Føler jeg har klaga over det med testinga... men gla jeg testa litt før,så det eventuelt ikke kommer som ett sjokk hvis det ikke går..
Vi holder håpet og gleden oppe,selv om tap kan gjøre vondt!
uten dere inne her så tror jeg helt ærlig ikke att jeg hadde klart det!
jeg har fått svar på absolutt alt jeg har lurt på... dere holder oss oppe,skriver positive ting og gjør alt så det blir fort bra igjen.. puuuuh... nå gråter jeg....
her kan man slippe ut følelser... gode som vonde... Dere er ALLTID der... alltid på plass..<3
Har liksom ikke ord som kan beskrive dere,jenter... :)
Fortsett slik... flere enn vi tror vil sette pris på det...i lang tid framover!!! :)

Lykke til videre med deres jenter...
Jeg forsvinner ikke fra her i allefall:)
<3

Nåååw,god du er[:)][:)]
Helt enig med deg,ALLE jentene her inne er FANTASTISKE[:)][:)]
Vi er så mange her inne,som virkelig har fått og kjenner på følelsen av det å ikke få barn på "den naturlige måten".Det er litt av en tung karusell dette,og godt at vi er så mange som kan støtte hverandre.

Jeg håper virkelig at testen din blir positiv til fredagen,krysser fingrer og tær for dere[:)]

Stoooor klem

Så god du er vennen. [:)]
Er helt enig med deg, alle jentene her inn er helt fantastiske.

Mspower; håper virkelig testen blir positiv på fredag. Stor klem.

Enig med deg her altså [:D] Dette er et trygt sted og være, man trenger ikke være flau eller bekymra for og spørre om noe uansett hva det gjelder......andre hadde bare rista på hode [:D] lykke til videre på ferden [:D]

ORIGINAL: *Bobbo*

Signerer[:)][:)]

ORIGINAL: *Bobbo*

Signerer denne jeg!![;)]

Fine ord[:)] enig med deg, er et unikt forum dette.
Har fremdeles ikke klart å flytte ut. Klikker inn på assistert med en gang eg, må sjekke hvordan det går
med dere alle[:)]
Håper virkelig at testen din viser noe annet på fredag[:)] Krysser alt eg har[:)]

Back
Topp