Mildrun Elsker forumet 21 Aug 2010 #1 å lage slike barnehage matpakker[:)] Kanskje det er sjans for Adrian spiser maten sin da[;)]
lillivanilli Elsker forumet 21 Aug 2010 #2 Da blir du ansatt som personlig matpakkelager [:)] (til meg) [8D]
Mildrun Elsker forumet 21 Aug 2010 #3 Kommer nok aldri til å klare det sånn som dette nei,men hadde vært gøy å prøvd da[:)]
rai Elsker forumet 22 Aug 2010 #4 Fantastisk!! SKulle jeg gjort noe slik trur jeg vi kan snakkes til jul(jeg er ikke spes god på dandering av maten,kan du si
Fantastisk!! SKulle jeg gjort noe slik trur jeg vi kan snakkes til jul(jeg er ikke spes god på dandering av maten,kan du si
kasandre Gift med forumet Sensommerbarna 2016 22 Aug 2010 #5 Haha.... Jaja... Eg vil nå si at DA har du for mye fritid [8D] Men heads up om du får det til [:D]
O Ophelia Elsker forumet 22 Aug 2010 #6 ORIGINAL: kasandre Haha.... Jaja... Eg vil nå si at DA har du for mye fritid [8D] Men heads up om du får det til [:D] [:D][:D][:D]
ORIGINAL: kasandre Haha.... Jaja... Eg vil nå si at DA har du for mye fritid [8D] Men heads up om du får det til [:D] [:D][:D][:D]
Cilie# Glad i forumet 22 Aug 2010 #7 det var jo stilig da!! [:)] ikke akkurat noen likhet med min kjedelige brødskive-matpakke som slenges sammen på 30sek!..[8D]
det var jo stilig da!! [:)] ikke akkurat noen likhet med min kjedelige brødskive-matpakke som slenges sammen på 30sek!..[8D]
Delgado Forelsket i forumet 22 Aug 2010 #8 Drit stilig! Hadde aldri i verden jeg klart ihvertfall..[:'(] Lykke til[:)]