Tenkt på navn?

Har alltid forbundet enkeltnavn med folk som tror de skal få en million unger og ikke har fantasi... Tror min bestemor hadde dobbeltnavn på de første barna, så ble det enkeltnavn på de siste. Hun fikk 7 barn selv å gi navn til, så skjønner jo det ble vanskelig på slutten, jeg sliter med første :laughing002
 
Har alltid forbundet enkeltnavn med folk som tror de skal få en million unger og ikke har fantasi... Tror min bestemor hadde dobbeltnavn på de første barna, så ble det enkeltnavn på de siste. Hun fikk 7 barn selv å gi navn til, så skjønner jo det ble vanskelig på slutten, jeg sliter med første :laughing002
Jeg har alltid forbundet dobbeltnavn med slitsomt-å-skrive :p
Har selv dobbelt etternavn og synes det er drepen, så her blir det ett fornavn og ett etternavn.
 
Hehe ja vi har heldigvis bare et etternavn, så frem til han tar konas etternavn så er han iallefall trygg :smiley-angelic006 Men hadde selv 5 bokstaver i for og etternavn og syntes alltid jeg hadde så kjedelig navn. Fornavnet mitt er uannsett også grusomt stygt, men pappa blir helt på gråten når jeg sier det, så tørr ikke skifte heller. Så om han får to så kanskje han beholder et av dem iallefall.
 
Back
Topp