tenkt på navn? hvilke?

babybooom

Forelsket i forumet
jaaa veldig tidlig men har dere noen favoritter?
syntes det er veldig vanskelig siden jeg er sikker på gutt å har alt to stk så vanskelig mes navn tror jeg

Nei, så langt har eg ikkje. Kun bil og seng :P

❤️Gutt 24.02.14❤️

Hvis det blir jente, har vi et navn klart. Men blir det gutt, har vi ikke peiling :p

Guttenavnet tror jeg er klart, da blir det det vi vurderte til yngste gutten, for et år siden, :)
Jentenavn har vi noen alternativ på, men har vel bunnet det ned til 2-3 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis d blir jente skal hun hete Norma Adelén.
Gutt vet vi ikke. Men jeg liker mathias, amandus, nicholas, eliah, emilio, henrik, simen, sebastian.

Guttenavnet tror jeg er klart, da blir det det vi vurderte til yngste gutten, for et år siden, :)
Jentenavn har vi noen alternativ på, men har vel bunnet det ned til 2-3 :)

fine navn

Har tenkt litt, ikke siden jeg tok testen, men sånn generelt noen navn jeg har lyst på:) har ikke diskutert noe med sambo enda da, vil vente til vi er helt sikre på at dette går veien:)

Jeg har har lenge hadd noen favorittnavn på jentesiden, men har ikke tenkt noe mer på navn etter jeg fant ut at jeg var gravid. Sambo derimot er skikkelig gira på å lete etter guttenavn :) Tenker vi blir å se mer på det etter UL slik at vi har noen alternativer klar til barnet er født. Tror jeg trenger å se barnet før jeg klarer å føle hva det skal hete :)

Vi har jentenavnet klart. Guttenavn er mer usikkert.

Vi har et jentenavn som vi begge er enig i, hvis ikke det blir jente vet jeg ikke helt om vi blir enige om noe guttenavn:p

Back
Topp