Tenkt at jeg

2 blå 2 rosa

Betatt av forumet
er 19 uker på vei med mitt 3dje barn. syns tiden har gått så utrulig fort. Var bare 16 år da jeg ble gravid med første. og nå er jeg 23 og venter mitt 3dje barn. Føler meg så utrulig heldig

Og om 1 uke gifter vi oss. Er så lykkelig

Hmmmm..... husker mitt bryllup........ Gled deg sier jeg bare emoticon

Oi, oi! Du har jammen vært driftig, da jeg var 23 var ikke mine tanker rundt barn i det hele tatt (hadde ingen aktuell mann å få de med heller) og du er snart 3 barnsmor! :-)
Men det skal jeg si, at på mange måter tror jeg det er bedre å få barn når man er yngre, jeg tror man tåler bla søvnmangelen litt bedre og at man er mer leken på en måte. Uansett hva folk velger så er det viktigste at de er tilfredse med sine valg. :-) Det blir koselig med bryllup da, lykke til! :-)

Spennende med bryllup om ei uke!

Kjekt med bryllup da :) Fant du deg kjole? Blander jeg.. eller var det du som spurte om hjelp til å finne kjole for ikke så lenge siden..?

Som bryllupsentusiast så håper jeg jo at vi får se et bilde av dere etterpå :D

blåkanin skrev:
Kjekt med bryllup da :) Fant du deg kjole? Blander jeg.. eller var det du som spurte om hjelp til å finne kjole for ikke så lenge siden..?

Som bryllupsentusiast så håper jeg jo at vi får se et bilde av dere etterpå :D

Ja fant kjole. hvit med halvlange armer. likte den veldig godt. kjøpte den på en butikk her i byen :)

Åååh, så herlig!!! Skulle ønske jeg var så heldig at jeg traff drømmemannen så tidlig... Selv om jeg vet ikke om det er noen ønskedrøm og bli mamma som 16-åring, så er det jo flott når det går så bra som hos dere!!!
Her sitter jeg 33 år og gravid med mitt andre barn ;) Masse lykke til med forestående bryllup!!!

Back
Topp