SkogHuldra
Forelsket i forumet
Slo meg plutselig at vi er neste ut
flere desemberbarn er begynnt å komme.. januar må være den mest nervepirrende mnd å ha termin på ! Håper selv jeg går over nyttår.
Blir ei rolig jul
Blir ei rolig jul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg er en av få som ikke stresser dette?
Jeg har termin 10. Min egen er 7. Og hun kan godt finne på å komme i romjula.
Så lenge det ikke er akkurat i jula gjør det meg ikke noe.
Sånn 23-26 er kjip dato å ha bursdag, slekta har ikke tid til selskap (vi har store selskaper for ungene, noen av mine tanter og onkler og søskenbarn og ungenes tremenninger, deres oldemor og sånn. Så akkurat de dagene vil jeg ikke ha, men det er ikke så sannsynlig heller.
Om hun kommer 27.12 eller 3.1, gjør meg ikke så mye.
Ja, størst eller minst i klassen, men jeg tror det går bra.
Jeg har ei født i februar fra før. Hun er 4,5 og skal ikke begynne på skolen før om halvannen år.
Hun hadde fint taklet å begynne nå til høsten, hun har strukket seg etter sin eldre bror, sett på når han gjør lekser, blitt selvstendig fordi hun vil klare det han gjør selv. Hun hadde taklet skolestart nå, hun er klar.
Lille i magen, om hun kommer før rakettene, så skal vi nok ha henne også klar når tiden kommer. Men venter hun til januar er hun et år eldre, og det er også ok.
De kommer når de kommer.
Jeg driver nok ikke med kjerringråd i desember for å få henne ut, men sexnekt blir det heller ikke. Dog har vi svigermor på besøk i jula og da sover hun vegg i vegg med oss og her er lytt, så vi har somregel ikke sex når vi har gjester.