Tenker

lykkeliten8889

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Sitter nå her på nattevakt og tenker masse på denne graviditeten. Etter en sa forrige måned kjenner jeg at jeg er så redd for at det skal gå galt igjen, samtidig er det veldig skummelt å tenke på at jeg mest sannsynlig er 2-barnsmor neste jul.. også oppi disse følelsene så kjenner jeg en uendelig stor glede :D jeg gleder meg til ul, kjenne spark, ja tilogmed til fødselen, og barseltid og alt det fantastiske jeg vet venter :D vet ikke hvor jeg vil med dette, men siden det ikke akkurat er offisielt og vi har valgt og ikke fortelle til noen før 12 uker så er det greit med et sted å lufte tankene :)

Sitter nå her på nattevakt og tenker masse på denne graviditeten. Etter en sa forrige måned kjenner jeg at jeg er så redd for at det skal gå galt igjen, samtidig er det veldig skummelt å tenke på at jeg mest sannsynlig er 2-barnsmor neste jul.. også oppi disse følelsene så kjenner jeg en uendelig stor glede :D jeg gleder meg til ul, kjenne spark, ja tilogmed til fødselen, og barseltid og alt det fantastiske jeg vet venter :D vet ikke hvor jeg vil med dette, men siden det ikke akkurat er offisielt og vi har valgt og ikke fortelle til noen før 12 uker så er det greit med et sted å lufte tankene :)

Jeg ligger og får ikke sove, og tenker, i dpo-land, og har ikke andre steder enn BV å lufte tankene mine heller. Fin plass å lufte seg ;) håper på septemberbaby ;)

Jeg skjønner veldig godt tankegangen din. Jeg har noe av det samme, da jeg har 1 sa og 1 ma bak meg før vi fikk nr 2.

Men som det skrives, fokus på statistikken, så satser vi på at alt går bra!

Vi krysser fingre for alle mann :)

Jeg tenker mye på hva som kan skje og er ganske redd for å miste.. Men prøver å fokusere på at dette går bra :)

Men gruer meg til å gå høygravid på sommeren :p

Vi krysser fingre for alle mann :)

Jeg tenker mye på hva som kan skje og er ganske redd for å miste.. Men prøver å fokusere på at dette går bra :)

Men gruer meg til å gå høygravid på sommeren :p
Det gjorde jeg med min første (dvs, jeg haddet termin i slutten av september), og det var ikke så ille egentlig. Verre å være nygravid på sommeren (som jeg var ifjor). :p

Tenk så fine mammakjoler vi kan gå med da! :-D Må være verre å være høygravid på vinteren med glatt og brodder og masse klær! :)

Tenk så fine mammakjoler vi kan gå med da! :-D Må være verre å være høygravid på vinteren med glatt og brodder og masse klær! :)
Ja, det er ikke noe særlig! På den positive siden var jeg aldri kald :p

Sist hadde jeg termin i begynnelsen av mai og det var helt toppers :p men er med på fine gravidkjoler altså

Jeg fødte i desmber i fjor, det var skikkelig herk på slutten med tykke jakker som ikke gikk igjen rundt magen, bøye seg for å ta på vinterstøvler osv:p nei, skal bli godt å kunne ta på sandaler og ha på løse kjoler denne gangen :D

Hihi, jeg skal i bryllup i slutten av juli. DET kan bli spennende. :p

Back
Topp