Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff så innmari slitsomt! Har det akkurat likedan! Sover 11 timer på natten, fungerer noen timer, sover noen timer. Spiser og dusjer og sover igjen. Om jeg ikke får sove blir jeg kjempe dårlig, uvell og svimmel! Måtte tilslutt kaste inn håndklede og få 50% sykemelding..Jeg er så trøtt!!! Når jeg står opp tenker jeg på å sove, på jobb vil jeg sove, kommer hjem vil sove! Vil sove hele tiden, er totalt utmattet.. Føles som å gå i en konstant pillerus av sovetabletter.. Fullstendig sløvet hvertfall 20t i døgnet...
Signerer denne!Jeg er så trøtt!!! Når jeg står opp tenker jeg på å sove, på jobb vil jeg sove, kommer hjem vil sove! Vil sove hele tiden, er totalt utmattet.. Føles som å gå i en konstant pillerus av sovetabletter.. Fullstendig sløvet hvertfall 20t i døgnet...
Det som er problemet.. Akkurat like trøtt, d hjelper kun mens man soverDet er helt forferdelig! Er uke 9 nå, og kjenner det begynner å bli bedre heldigvis. Blir jo ikke mer uthvilt av å sove heller
Jeg har faktisk store planer om å legge meg nå... Burde egentlig studere, men om jeg står opp kl 5 så får jeg sovet 9timer, så da bør jeg være mer opplagt enn nå hvertfall... Huff det er slitsomt å være så trøtt...Utrolig at det er mulig. Her om dagen sov jeg fra 17.00 og til 23.00. Gikk på badet og stelte meg for så å legge meg igjen og sov gjennom natten. Like trøtt. Blæ, så lei av fatigue