Tenker på søvn 24/7!!

Mom2beMai

Forelsket i forumet
Jeg er så trøtt!!! Når jeg står opp tenker jeg på å sove, på jobb vil jeg sove, kommer hjem vil sove! Vil sove hele tiden, er totalt utmattet.. Føles som å gå i en konstant pillerus av sovetabletter.. Fullstendig sløvet hvertfall 20t i døgnet...

Jeg er så trøtt!!! Når jeg står opp tenker jeg på å sove, på jobb vil jeg sove, kommer hjem vil sove! Vil sove hele tiden, er totalt utmattet.. Føles som å gå i en konstant pillerus av sovetabletter.. Fullstendig sløvet hvertfall 20t i døgnet...
Huff så innmari slitsomt! Har det akkurat likedan! Sover 11 timer på natten, fungerer noen timer, sover noen timer. Spiser og dusjer og sover igjen. Om jeg ikke får sove blir jeg kjempe dårlig, uvell og svimmel! Måtte tilslutt kaste inn håndklede og få 50% sykemelding..

Føler så med deg. Har akkurat det samme selv. Selv om jeg sover hele natten og legger med på sofaen en time midt på dagen føles det som om jeg ikke har sovet på et døgn :(

Samme her!! Er så vanvittig trøtt, uansett hvor mye/lite jeg sover. Slitsomt når man jobber bare nattevakter :p

Jaaaa! Vurderer å kaste senga mi ut vinduet!!! :mad:

Er akkurat likt her også. Begynte i ny jobb for 14 dager siden og det er tungt fysisk arbeid vi holder på med. Sov nesten et døgn i strekk når jeg endelig fikk fri forrige helg. Selv om jeg sover tilstrekkelig om natta. Tror det er på sin plass med sykemelding snart. Kroppen forteller jo akkurat det. Bare 14 dager til nå, så har jeg muligheten! Det er stygt å si det, men jeg gleder meg!!

Signerer denne!
ZzzzZzZzzZzZZZZZzzzzz;)

Det er helt forferdelig! Er uke 9 nå, og kjenner det begynner å bli bedre heldigvis. Blir jo ikke mer uthvilt av å sove heller

Utrolig at det er mulig. Her om dagen sov jeg fra 17.00 og til 23.00. Gikk på badet og stelte meg for så å legge meg igjen og sov gjennom natten. Like trøtt. Blæ, så lei av fatigue :p

Utrolig at det er mulig. Her om dagen sov jeg fra 17.00 og til 23.00. Gikk på badet og stelte meg for så å legge meg igjen og sov gjennom natten. Like trøtt. Blæ, så lei av fatigue :p
Jeg har faktisk store planer om å legge meg nå... Burde egentlig studere, men om jeg står opp kl 5 så får jeg sovet 9timer, så da bør jeg være mer opplagt enn nå hvertfall... Huff det er slitsomt å være så trøtt...

Godt å høre vi er flere. Nettopp våknet fra en lur på to timer.Mye mere sliten denne gangen. håper det endrer seg, ting går så sent med meg om dagen syntes jeg. :p

Jeg har nettopp spist middag, å nå skal jeg sove litt på sofaen til kjæresten kommer hjem fra trening:)
Har ikke vært såååå trøtt den siste uka, men idag kom kvalmen snikende tilbake, å kjenner jeg er helt utslitt:/

De siste dagene har jeg kommet hjem fra jobb, spist middag, sovet frem til kveldsmat og sovnet igjen.. Blir bare verre og verre dette her, og så utrolig kjedelig for samboeren. I tillegg får jeg jo så ikke gjort noe hjemme siden jeg bare sover! Håper snart det roer seg :)

Back
Topp