Tenker og tenker!

Rosa/Blå?

Blir kjent med forumet
Her sitter jeg og har tatt 5 tester, og alle neg. Skulle hatt mensen forje mandag, og den er ellers veldig punktlig!
Jeg har en del symptromer pluss at jeg har fått en kul. Jeg har tatt blodprøve i dag, får svar i morgen.

Tenker veldig veldig på om jeg evt skal ta vare på dette, blir da alenemor til 2. Faren kommer ikke til og stille opp så mye tror jeg. Han forretrekker at hvis det er noe der at det blitt tatt bort, litt enig ettersom etter var en gangs tilfelle. Og går på P-piller også, (blitt gravid før på pilla).
Jeg er snart 30 år og tenker at jeg har lyst på flere barn føre jeg blir for gammel...
Hadde en stor aha opplevelse i går angående ei baby og tenker at alt har en mening.

Hva bør man gjøre??
 
Følg hjertet ditt. Selvfølgelig er det jo ønskelig at bf er med på det,men du må ikke finne på å ta abort hvis ikke du er 110% sikker på at det er det rette. Tar du abort uten å være helt sikker,så kommer du garantert til å angre. Og det er andre som klarer å være alenemamma til 2,så hvorfor skal ikke du klare det? :)
 
Bf kommer nok til og være der, utover tenker jeg. Han er i nær krest og har ikke lyst til og si så mye om hvilken plass han i forhold til meg. Han har ett barn selv og er nyskilt...
Jeg tror jeg må tenke meg veldig veldig nøye om, jeg veit at klarer og være alenemor til to :)
 
Back
Topp