Tenker litt

Chibi

Hoot hoot!
Når man brått har veldig mye fritid blir det mye rar tenking på det ene og det andre [8D]

Det jeg lurer på er om det er "farlig" å få en orgasme hvis man blør litt i svangerskapet? Altså ikke å ha sex, men ved bruk av vibrator ellerno[8D]
Er jo en veldig fin ting for å slappe av! [8D]

Og jeg skal ikke lyve om det en gang.. jeg har lyst til å kaste typen til sengs når han kommer hjem, siden det er så lenge sida sist
Men ikke noe "innvendig greier" [8D]

Tenkte mer på selve orgasmen om det kan gjøre vondt verre?? [8D]

Er utrolig hva som flyr gjennom hue mitt om dagene! [8D]

Veit at orgasme kan vær me på å fremskynd en fødsel i mai[8D] men ikke hørt nå om at det e skadelig ellers nei, så bare kos dæ du[:)][8D]

ORIGINAL: *MillaMedSpire*

Veit at orgasme kan vær me på å fremskynd en fødsel i mai[8D] men ikke hørt nå om at det e skadelig ellers nei, så bare kos dæ du[:)][8D]

Woho! [8D][8D]
Får se om lysta fortsatt er der når typen kommer hjem [8D] Jeg ligger sikkert og sover da [8D]

Jeg og sambo har kosa oss flere ganger vi, etter vi fikk vite d[;)]
Syns til og med O-en føles bedre..he he

Orgasmen har ingenting å si når det gjelder fremskynding av fødselen. Det er et stoff i sædcellene til mannen som kan muligens sette igang en fødsel, men dette er helt umulig før alt er "klart" [:D]

Utenom det så skal ikke sex være farlig (for de med et normalt svangerskap), men legen anbefaler ikke noe sexleketøy "oppi der"..
Hehe... har kasta meg over all mulig info her inne..

ORIGINAL: Frustrert Frue

Det er ikke farlig med orgasme, men vibrator må du ikke bruke når du er gravid [8D][;)]

Hvorfor kan man ikke bruke det?
Altså ikke å stikke vibratoren "oppi der" [8D]
Men på klitoris liksom[8D] Ble brått veldig rett fram her [8D]

Det kan bli litt voldsomt med vibrasjonene for slimproppen, den som passer på at fostervannet blir og holder ulumskheter ute.
Men kos dere ellers, orgasmer får en jo til å slappe av og hjelper faktisk med å holde fosteret inne.

Jeg hadde sex rett etter SA sist, med den tilhørende orgasmen, og begynte da og blø litt igjen. Det samme kan skje om jeg har sex rett etter mensen. Akkurat som om sammentrekningene "åpner" opp igjen.

Back
Topp