Tenker ikke på annet..

Hønemora89

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Septembergull'17
Fant ut at jeg var gravid dagen før jeg gikk ut i ferie. Samboer har ikke ferie før om halvannen uke, så nå har jeg masse tid aleine som jeg bare tenker på graviditet, baby osv. Jeg henger her på babyforum 24/7!! Haha.. Blir snart gal av meg selv, hadde vært bedre om jeg jobbet noen uker til så kanskje jeg hadde glemt det på dagtid. Samboeren min sier:" nei, nå har jeg ikke tenkt på det siden sist du nevnte deg jeg!" Hehe ;) vet ikke helt hvor jeg vil med denne egentlig. Men har dere det sånn og? Tenker dere på det HELE tiden? Jeg blir nemlig litt sliten av meg selv:)

Tenker ikke på det hele tiden i grunn, men det er fordi formen er såpass dårlig at jeg er for opptatt med og være kvalm og sliten, Hehe. Husker da jeg gikk med førstemann, da tenkte jeg på det hele tiden :-) Går nok over etterhvert :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenker ikke på det hele tiden i grunn, men det er fordi formen er såpass dårlig at jeg er for opptatt med og være kvalm og sliten, Hehe. Husker da jeg gikk med førstemann, da tenkte jeg på det hele tiden :) Går nok over etterhvert :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, ikke noe særlig å være dårlig. Jeg skal hvertfall være glad jeg ikke er det enda! "Bankibordet" Hehe ;) satser på det går over snart, ja...

Hehe! Forstår deg veldig godt! Tenker på det stort sett hellige tida ja :) og eg går i 100% jobb :) men det har plutselig gått ein time eller to der eg ikkje har tenkt so mykje på det :D nyt fridagana dine du og at du endelig har eit lite vidunder i magen din :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Jeg tenker også på det hele tiden. Men det er nok fordi det påvirker livet mitt veldig akkurat nå. Jeg pleier å bli så dårlig og kvalm at jeg må ligge i to mnd, men denne gang er jeg ikke så kvalm men likevel veldig sliten. Må legge meg nedpå flere ganger om dagen. Men mye bedre enn å være så intenst kvalm.

Hihi godt det ikke bare er meg!!! Er også hjemme nå mens mannen jobber, har riktignok de to skattene mine sammens med meg, men tankene mine er alikevel masse rundt dette med baby. Av og til må jeg ta meg selv i nakken, og tenke på noe annet, er tross alt bare i UKE 6, hallo liksom!
Første jeg tenker på når jeg står opp, og siste før jeg sovner (ja, ligger lenge å tenker og funderer- helt til jeg sovner)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Samme her. Fint lite annet som surrer rundt i hodet. :P Blir bra å reise på ferie nå, da går det, forhåpentligvis, plutselig mye raskere de neste 3 ukene :D

-iPhone appen-

Tenker på og gleder meg over det hele tiden :) Går med konstante sommerfugler i magen og er i lykkerus :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg tenker også på det heeeeele tiden, og jeg er bare 4+4 :P Tenker hele tiden på om det kommer til å gå bra, for jeg gleder meg sinnsykt mye allerede, og vil så gjærne at det ikke skal ende i sa....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp