Tenker du mye på fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Ja - og jeg gleder meg.
Hadde ikke noen superenkel fødsel sist. Gikk i to døgn med rier før jeg ble regnet å være i aktiv fødsel. Derfra tok det enda 14,5t før lille var ut. Men hadde lett gjort det igjen.

Bekymrer meg for morkake som ligger delvis foran åpningen enda. Håper den flytter seg slik at jeg får en vaginal fødsel denne gangen også.

Med 3 styrtfødsler bak meg gruer jeg meg veldig til denne..redd jeg ikke rekker inn til sykehuset, men blir muligens satt igang før termin pga tre så raske fødsler, at de vil ha litt mer kontroll!

Førstegangs her, og tenker mye på det. Gruer meg veldig. Men jordmor tipset om Anja Bay metoden. Skal lese meg litt opp på den, og prøve å finne roen. Men premien er jo uansett en liten etterlengta og kjærkommen skatt. Lever med store smerter til daglig, så det går nok fint. Men er en del redd for «gøsj og blod». Men håper på en fin fødsel, og prøver å manne meg opp til at det kommer til å gå fint ❤️

Førstegangs her, og tenker mye på det. Gruer meg veldig. Men jordmor tipset om Anja Bay metoden. Skal lese meg litt opp på den, og prøve å finne roen. Men premien er jo uansett en liten etterlengta og kjærkommen skatt. Lever med store smerter til daglig, så det går nok fint. Men er en del redd for «gøsj og blod». Men håper på en fin fødsel, og prøver å manne meg opp til at det kommer til å gå fint ❤️

har ikke opplevd så veldig mye gösj och blod i mine födsler! Skriv gärna i födebrevet isåfall att du vill att dem torkar av lille innen hen kommer opp på brystet ditt?

har ikke opplevd så veldig mye gösj och blod i mine födsler! Skriv gärna i födebrevet isåfall att du vill att dem torkar av lille innen hen kommer opp på brystet ditt?

Så lurt! Det skal jeg gjøre! Er liksom det jeg stresser mest over. Og har vurdert å ikke ha den lille opp på brystet i det hele tatt før babyen er vasket. Men det er jo og en kald og kynisk avgjørelse som jeg egentlig inderst inne ikke vil. Men det var jammen en god ide du kom med der! Takk!! ❤️

Fødselen skal nok gå bra, men jeg gruer meg til etterriene. De kom overraskende på meg etter andre fødsel og var vondere etter tredje, så hvordan det blir denne gangen er jeg spent på! Legger en liten demper på gleden ved å amme.

Fødselen skal nok gå bra, men jeg gruer meg til etterriene. De kom overraskende på meg etter andre fødsel og var vondere etter tredje, så hvordan det blir denne gangen er jeg spent på! Legger en liten demper på gleden ved å amme.

huff dem har jag med tänkt på! Men till din tröst så har jag hört att nr en känns knappt, nr to gör vindt, nr tre är ett helvete, men den är den värsta så har du tur så blir inte etterierne så ille på nr 4? lov å håpe iaf. ellers syns jag faktisk dopet jag fick på barsel funket fint for det.

Back
Topp