tenker dere på

mams81

Glad i forumet
når dere skal begynne å gå ut igjen? hadde nett ei venninne som var gravid, og alt hun maste om, var når hun skulle få ut den ungen så hun kunne feste... syns nesten litt synd i den lille babyen da........Tenker selvfølgelig på mitt sosiale liv, men det er liksom ikke det aller viktigste...

Det er engentli det siste jeg tenker på... Seff gleder jeg meg til og feste ijenn men ikke det jeg tenker mest på men så har jeg også 2 fra før... Men siden jeg ikke er mer enn 21 år så merkes det hvem som er virkelige venner og drikke venner!!!!

klart jeg tenker på det [8D]

gleder meg supermasse til å være ferdig med å gå gravid!! gleder meg til å få bli meg selv igjen, bli kvitt bekkenløsninga, prøve komme litt i form, kjøpe klær, ta et glass vin når jeg vil... men nå er jo dette 2.svangerskapet på kort tid - og er ikke glad i å gå gravid, så er lenge til neste gang [:)]

klart jeg gleder meg til å se ungen også... selv om jeg gleder meg til å bli ferdig med graviditeten og gjørelitt mer som jeg vil så betyr ikke det at jeg ikke gleder meg til å hilse på ungen [:)]

ang festing... alså, har jo festet ca hver helg fram til jeg ble gravid med vilde, mens nå - på 1,5 år har jeg hatt 1 fest... så gleder meg litt til det, ikke til å bli full (det er jeg lei av!!), men å komme meg litt ut [:)]

Nei det tenker jeg ikke på.. Det eneste jeg gleder meg til er å bli kvitt magen så jeg kan sove på magen igjen.. Sover dårlig ..

jeg pleier ikke gå ut så ofte til vanlig så jeg tenker egentlig ikke over det så mye, men savner og ta meg et glass vin når vi er på middag hos svigers og sånt, men det er jo ikke sånn som haster for min del, skal jo amme å etter fødsel...

Jeg tenker endel på det igrunnen. Jeg vil ikke tilbake til festetiden, men savner å ta meg et glass rødvin i ny og ne. Pluss at jeg savner å stelle og pynte meg litt ekstra..det er ikke så lett nå når en ikke passer de peneste klærne på markedet[:'(] Men så eg det flott å ha noe å glede seg til utenom barnet også da...når far skal ha litt tid med bare babyen og vi kan gå ut å shoppe og kose oss! Det var nok helst det med festing du tenkte på, å det klarer jeg meg nok uten... viktigere ting kommer[;)]

Har opplevd overraskende mange venner som ikke helt har skjønt dette her med graviditet, at det opptar mye av våre tanker for tiden og at vi rett og slett beveger oss inn i en ny epoke i livet.

Jeg er 25 år og venter mitt første barn. Et par av mine venner er forsatt forferdelig opphengt i at jeg ikke kan være med å feste og tjohoi lenger og synes sikkert at jeg har blitt ganske kjip...
Men men.. Their loss, sier nå bare jeg.

Gleder meg til lille gutten min kommer!!!!!!!!!!!!! 

Har ikke tenkt sånn på det men akkurat etter jeg ble gravid har det skjedd sååå utroli mye mange runde dager for venner så ja har jo tenkt noe på å ut men har og tenkt på hvor glad jeg er siden det ikke har blitt noe.. har jo fått gjordt masse på søndagene jo slipper å være dårli[;)] Før jeg ble gravid hadde jeg vært på "byen " 3 ganger i 2006 så sliter jo ikke akkurat hehe

Jeg pleide ikke å feste så ofte før jeg ble gravid, men jeg må innrømme at jeg savner det å ta meg en øl av og til. Skulle gjerne ha fått med meg utepilsen i sola for å si det sånn. Men det er ikke noe stort tap egentlig[;)] For jeg var jo ikke den som drakk så ofte allikevel. Men neste år skal jeg ha den utepilsen, hehe[;)]

Har aldri vært noe partymenneske og er ikke så glad i alkohol.(kun rusbrus da[8D])
Men jeg har sagt til gubben at jeg SKAL ut på byen før nyttårsaften en gang!
Lenge siden jeg har slått meg løs...and I`m only 21 years old! (fyller 22 15.april)

Jeg har sagt selv et par ganger at jeg gleder meg til å kunne ta meg en drink og gå ut å danse, men jeg har aldri vært en sånn som går ut hver helg. Bare ca en gang i mnd.

tenker ikke så mye på det nei!!
gleder meg bare til å få kose med gullet jeg!!!

TENKER FØRST PÅ BEBISSENNNNN Æ, SÅNN SÅ FEST/DRIKKING Å SÅNN KOMMER JO ETTERPÅ UANSETT MEN DET HASTER IKKE..PRØVER Å NYTE TIDA MED DEN LILLE I MAGEN...TENKER IKKE PÅ SÅNT FOR Å VÆRE ÆRLIG...DET ENESTE JEG TENKER PÅ ER Å FÅ HOLDE HAM[:D][:D][:D][:D]GLEEEEEEEEEEEEEEEDERRRRRRRR MEG SÅNNNNNNNNNNNNNNNNN 

Jeg tenker på det.. Gleder meg til den første utepilsen i sommer [:D] Tenker at jeg også må feire det som har skjedd - med jentene!! Men jeg tror ingneting kan slå følelsen av å være sammen med Småen [;)]. Han blir nok alfa omega [:)]

Det er veldig sjelden jeg går ut til vanlig, så nei, jeg savner ikke den tiden. Savner det å ikke få være med på ting som slalom og rødvin til mat, utemassasjebad, suchi og spekemat ol. Glder meg tl prinsessa kommer.

jeg drikker aldri annet enn et glass vin til maten eller en øl på brygga om sommeren, så akkurat festinga sånn sett klarer jeg meg veldig fint uten[:)] men kommer nok til å savne litt å gå på noen heftige rockekonserter eller ha tid til å bare stikke på kino eller ut å spise med mannen min anytime, men uansett er jeg kjempeinnstilt på å bare vie snuppa mi og mannen min all min tid så lenge det måtte trengs![:)][:)] gleder meg til det også! selvsagt er det ting man må forsake når man får barn, men tror det kommer i skyggen av hvor fantastisk det er å være mor. slitsomt, men fantastisk![:)]

har følt lenge at jeg er lei den festinga, lenge siden jeg festet fra meg. så jeg trodde at når jeg ble gravid at det skulle gå helt fint. men har faktisk savnet det en del i det siste. må nok ta meg 1 fest ikke så veldig lenge etter. men føler det er forskjell på å springe ute hver helg enn 1 gang av og til.

hehe...jeg er familie menneske.har kun vært ute tre ganger i mitt liv,d va kjedelig synes eg... hehee eg e ganske gammeldags seie alle vennene mine.De respekterer mitt syn på saken og er gjerne med på kafe og kaffi barer og nyter livet der.[:D] Jeg drikker aldri vis jeg ikke er i selskap med vin servering,gjerne ett glass men sjelden mer. Livredd for å miste kontrollen kanskje,ikke vett jeg?[;)]

Back
Topp