Tenker dere på hva familien syns om navnvalget deres?

Nei ikke på selve navnet. Men her må vi ta hensyn til at familien er dansk og kan ikke uttale hva som helst :-)

Det et ikke noe man må ta hensyn til nei :-) da må de lære seg og si det rett,eller prøve så godt de kan ;)
men så lenge dere er fornøyde nå,så er jo det bra,

Her er det en selvfølge av respekt

Kan godt være :-) men om de respekterer dere så godtar de deres opprinnelige navnevalg og :-)

Dette er og forblir en diskusjonsmagnet når man poster slik tråd,dette kan diskuteres i evigheter ;)

Bare dere ender opp fornøyd !

Har jo på mange måter utrolig lyst til å ha navnet Emmy Lykke, men jeg er nok for opptatt av familiens og andres mening til å klare å velge det tror jeg. Med mindre vi ikke blir enig om noe annet. Kjenner jeg får skikkelig vondt i magen når jeg tenker på at vi eventuelt hadde gått for det, og familien hadde blitt skikkelig "sure", det blir jo så dårlig stemning. Kjipt bare for ett navn :) :( Og da får jeg jo så dårlig følelse rundt det navnet også :/ Æsj, det skal ikke være lett når enn ikke tørr å våge noe annet enn hva alle andre har! :/

Jeg hadde ikke brydd meg om hva familien sa... De kan jo syntes det er litt rart, men de blir vant til det når hun kommer. Det er ikke familien som skal bestemme, men dere som foreldre... Vi har valgt å ikke si noe, så familien får først vite det når han er født. Lykke tror jeg er ett vanelig navn som er brukt i Danmark, ikke så mye brukt i Norge, men ett veldig fint navn ;)

Vårt barn vi bestemmer. Og hos oss er de like nyskjerrige nå som sist. Da sønnen vår har tre navn, får nr to tre navn mon tro :P så nei ingen i familien får påvirke navnevalget. Det er vi som skal leve med å ha gitt barna våre, de navnene dem får og ikke dem :)

Back
Topp