Blomstermor67
Flørter med forumet
Vi hadde bestemt oss for navn ganske så tidlig, men familien vår synes navnet var rart og ville nekte å bruke begge navn. Da kjenner jeg at jeg blir spak med en gang, og tenker at jeg må velge noe annet som familien vil si også. For et dobbeltnavn som ingen vil si utenom oss foreldrene er jo utrolig kjipt. Problemet er bare at vi ikke har noen andre forslag som vi begge liker.
Navnet vi var enige om er forressten
Emmy Lykke. Jeg har foreslått Emmy Sophia, men det vil ikke kjæresten. Er det noen som har noen gode forslag til navn, eller hva vi bør velge? Kan jo liksom ikke kalle henne Emmy Lykke Sophia heller, bare for å få med alle navn slik at vi blir fornøyde alle mann Gutten vi har fra før heter Oliver Sebastian, så syns jo at navnet må passe litt til det navnet også
Navnet vi var enige om er forressten
Emmy Lykke. Jeg har foreslått Emmy Sophia, men det vil ikke kjæresten. Er det noen som har noen gode forslag til navn, eller hva vi bør velge? Kan jo liksom ikke kalle henne Emmy Lykke Sophia heller, bare for å få med alle navn slik at vi blir fornøyde alle mann Gutten vi har fra før heter Oliver Sebastian, så syns jo at navnet må passe litt til det navnet også