Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
toneany skrev:
Ja. Det viktigste kriteriet vi har er at sålen skal være tynn.rodstilk skrev:
Hvorfor det?
rodstilk skrev:
toneany skrev:
Hvorfor det?
For å bruke foten ordentlig. Alle de små musklene som ikke blir brukt dersom man har sko med tykke såler. Vi ble født uten sko på beina, vi er laget for å gå barbeint - da er det best med sko som er mest mulig "barbeint".. :)
http://www.tv2.no/gmn/nettprat/dette-kan-vaere-aarsaken-til-vond-rygg-3786590.htmlPeppa gris skrev:
Kom over denne linken også.
Sko er ofte årsaken til vond rygg.
Jeg har hele tiden vært bevisst på skovalget til barna mine, for jeg tror at mye dårlige sko i oppveksten, kan vise seg senere i form av vond rygg.
Jeg kan spare inn på masse, men når det kommer til sko er kun det beste godt nok for mine barn.
toneany skrev:
rodstilk skrev:
toneany skrev:
Hvorfor det?
For å bruke foten ordentlig. Alle de små musklene som ikke blir brukt dersom man har sko med tykke såler. Vi ble født uten sko på beina, vi er laget for å gå barbeint - da er det best med sko som er mest mulig "barbeint".. :)
Måtte se igjen i artikkelen, der stod det noe om myke såler, men ingenting om tykkelse...
Jeg merker iallefall at med tynne såler får jeg vondt i fotsålen av å gå/stå lenge. Merker stor forskjell på gode såler, gjerne med demping, enn på tynne såler. Da spesielt converse og ulike typer tynne sommersko, det kan jeg bare bruke i kortere perioder.
Men det er vel kanskje forskjell på tynne såler også?