Tenkende...

lillelarve

Andre møte med forumet
Føle jeg smått sitter i en vanskelig situasjon...
I dag er d 7 uker siden jeg fikk utført full bukplastikk m sying av mage muskler.
Kan ikke akk si graviditeten var planlagt for å si det slik.
Så begynner lure på om det er forsvarlig å fullføre så mye tanker som svirrer. Å abort for min del virker helt absurd er 4uker på veg nå. Å skal bestille time til gyn i mårra å få snakka med legen som opererte meg neste uke.
Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget her men antagelig bare lufte hodet livredd for å få beskjed om at d ikke er sunt å fullføre

Føle jeg smått sitter i en vanskelig situasjon...
I dag er d 7 uker siden jeg fikk utført full bukplastikk m sying av mage muskler.
Kan ikke akk si graviditeten var planlagt for å si det slik.
Så begynner lure på om det er forsvarlig å fullføre så mye tanker som svirrer. Å abort for min del virker helt absurd er 4uker på veg nå. Å skal bestille time til gyn i mårra å få snakka med legen som opererte meg neste uke.
Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget her men antagelig bare lufte hodet livredd for å få beskjed om at d ikke er sunt å fullføre
Håper du får det svaret du vil ha:) nå tar det jo en stund før livmoren er stor nok til å presse på magemusklene, så håper det ordner seg:)

Sender deg en god klem.
Håper og tror du kanskje blir litt klokere etter samtale <3

Det du risikerer er nok at det blir tøyd ut igjen og du er tilbake til utgangspunktet før operasjon. Har ikke hørt at det frarådes graviditet utenom ved slankeoperasjon. De som tar slankeoperasjon skal helst være ferdig med barn.

Det du risikerer er nok at det blir tøyd ut igjen og du er tilbake til utgangspunktet før operasjon. Har ikke hørt at det frarådes graviditet utenom ved slankeoperasjon. De som tar slankeoperasjon skal helst være ferdig med barn.

Det du sier der stemmer ikke. En skal vente 1-2 år etter slankeoperasjon med å få barn.

Ellers håper jeg du får de svarene du vil ha. Lykke til hos lege:)

Jeg er slankeoperert. Er anbefalt å vente 1-2 år etter operasjon før graviditet. Har aldri hørt at de fraråder slankeopererte å få barn.

Jeg er slankeoperert. Er anbefalt å vente 1-2 år etter operasjon før graviditet. Har aldri hørt at de fraråder slankeopererte å få barn.

Kjenner ei som også ble slankeoperert før hun ble gravid. Var vel et par-tre år før tror jeg. Var ikke noe problem det :)

Er nå bare fiksa opp igjen etter 3 svangerskap jeg da m vekt økning på over 50 kg totalt å gått ned igjen alt. Så var nå bare fjerning av hud å få på plass igjen magemusklene. Føler d er idiotisk å ødelegge magen, men føler d er enda mer idiotisk å fjerne ett barn når jeg kan Være flinkere m kosthold.. men jah bare 7 uker siden oprasjon å tar jo tid før alt er på plass å vil ikke ha no trøbbel m oprasjons såret liksom synes hele opplegget er på trynet vente på time for å snakke med kirurgen så får jeg ta det derfra xxxxxx alt jeg har for at d er trygt oprasjon kan en altids Gjøre igjen

Jeg ville selvfølgelig ikke tatt abort pga det. Det vil vel "kun" ha noe å si på det estetiske på magen?Magen kommer til å vokse og sånn er det bare ;)

Back
Topp