Tenke Tanker

Ny uke, og nye muligheter. I går ble juletreet pyntet, og i dag snør det utrolig nok her! Faktisk er det ganske kaldt også, så da er det kanskje et lite håp om snø i julen. Det hadde vært koslig. Fortsatt ingen tr. Det føles som om det er noe som skjer inni der hele tiden, og at tr snart kommer, men det skjer ikke noe. Har testet x antall ganger med billig tester, og de får jo selvfølgelig bare en flott rød strek! Orker ikke flere "ikke gravid" tester, så jeg prøver å slå meg til ro med at ting tar tid.

Nei, nå skal jeg ikke sitte her å sutre. Det er mye som skal gjøres idag, så Kjære Dagbok, jeg er nok tilbake snart med litt mer sutring!!!!
 
[:'(] Til morgen i dag fikk jeg skikkelige menssmerter, og tenkte at nå kommer den. Litt skuffet, men også ganske lettet over tanken!!! Men har den kommet? NEI. Så heller ikke på dag 43 ser det ut til å skje noe. Jeg må ha en plan, for tålmodig har jeg aldri vært! Så planene er som følger:

23. desember: Har ikke tr kommet? CB digital
Fremdeles neg?
3. januar: Time hos legen
Fremdeles neg?
15. januar: bestille time til privat ul



 
Yes! Det hjalp og lage en plan! På dag 43 kom TR! Langt fra behagelig, men utrolig deilig etter alle de negative testene jeg har tatt. Mao ord hadde jeg kanskje el den kvelden jeg hadde kjempevondt og beregnet at tr skulle komme dagen etter.

Uansett, nå skal jeg prøve å være flink og ikke tenke på dette i det hele tatt. For å si det sånn, fra nå blir det jo umulig å vite når el er uansett!!! For er syklusen 29 eller 43 dager??? Hmmm, svaret kommer vel da kanskje om 29 eller 43 dager da....
 
Ticker er helt feil om dagen, men det virker i det minste som at ting er i orden igjen. Hadde veldig el smerter 2 og 3 jan, og nå er brystene ømme og såre som vanlig. Ser ut til at det har blitt en "vane" etter SA. Merkelig egentlig, har aldri kjent dette før, og da jeg ble gravid i høst var det det som gjorde at jeg skjønte hva som skjedde. Nå som den alltid kommer etter EL gir det ikke akkurat noe godt tegn. Uansett, det ser ut som jeg er tilbake i vanlig syklus igjen, så da håper jeg TR kommer 16. januar. Har ikke noe tro på baby denne mnd....

Så må jeg prøve å huske passordet så jeg får ordnet opp med ticker igjen...
 
[:D] Nydelig! Ny ticker på plass.
 
[&:] Var hos osteopaten i dag. Han trykker og herjer veldig med meg, men nå ser det ut som bekkenet er på plass igjen. Det har tatt tid! Uansett. Mens jeg lå der og vred meg i smerte mens han trykte på nedre magedel tenkte jeg; Tenk om jeg er gravid nå, og dette kan påvirke opplegget??? Ups, selvfølgelig kjente jeg da at det rant litt. Skyndet meg hjem for å konstatere at det iallefall ikke var blod. Er nok ikke gravid denne pp, men man får jo mange rare tanker i hodet da!
 
Hei på deg:)
 
trist å høre om det som skjedde. er aldri gøy å miste et barn[:(]
jeg selv prøver også å bli gravid, men jeg har pco så det e rjo ikke så lett som det kanskje skulle vært, men jeg har begynt på en tabl.kur som skal hjelpe meg så håper å håper.
 
Å nå skal jeg håpe det klaffer for oss begge[:D]
 
[:D] Krysser fingerene for deg! 2008 blir nok et bra år skal du se!
 
Første gang "live" fra jobben. Fyfy... En liten pause er vel lov. Har endel murringer og småstikk i magen om dagen, men sier til meg selv at dette bare er noe jeg innbiller meg. Mest sannsynlig er det akkurat det det er. Jo mer man kjenner etter, jo mer kommer det. Men det er jo lov å leve i håpet frem til tirsdag iallefall. Magen står som en ballong, med det er kanskje andre årsaker til. Men da jeg ble gravid i høst, kom bollemagen veldig fort.
 
Jaja, etterpå skal jeg til Oslo å kjøpe klær og se på møbler. Godt å få noe annet å tenke på. Smertene etter osteopaten sine herjinger har blitt mindre, men måtte legge meg med varmeflaske i går. Litt ekkelt. Det er omtrent der jeg tror livmora ligger. Når jeg tar på det kjennes det ut aom en betennelse. Får se an et par dager, og evt høre med legen om det ikke gir seg.
 
Yes! Ny dag, og smertene fra i går er borte. Heldigvis. Da trenger jeg ikke å bruke tid på å bekymre meg for at han har knust eggstokkene mine eller noe... HAHAHA
 
Ellers ble jeg svært fornøyd i går da jeg gikk på Coast å gikk rett bort til den helt perfekte kjolen for meg. Matchende veske hadde de også gitt. At den var satt ned med 50% fra 3000,- gjorde jo heller ikke vondt. Toppen av lykke det jenter???? (nesten i allefall...)
 
 
 
Det høres bra ut! Alltid gøy å shoppe litt! Lykke til med prøvingen! Vet du sånn ca når TR forventes neste gang?
 
Det er vanskelig å si, men har jeg hoppet tilbake til 29 dagers syklus er det i morgen... Har mye menssmerter om dagen, så jeg mistenker at den er på vei. Men på den andre siden, hvis jeg plutselig har fått 43 dagers sykluser er smertene jeg har nå el. Har litt lyst til å teste, men blir jo så skuffet om det ikke slår til denne ganger heller!
 
Kommer tr nå, tror jeg at jeg skal begynne å el teste neste syklus... 
 
Dag 28. Da jeg skulle legge meg kom TR. Hadde testet dagen før, og fått neg, så  jeg var klar for å si det sånn. Heldigvis er jeg tilbake i vanlig syklus, det gjør jo det hele litt lettere. Planen nå er å prøve hardt denne mnd, hvis det ikke går tror jeg kanskje vi legger det litt på hylla for en stund. Stresser nok litt med at det passer altfor bra akkurat nå. Lillemor blir 3 år til sommeren (og trenger et søsken...), jeg begynner å bli utålmodig på jobben, har lyst til å ta et steg videre, men da passer det å bli ferdig med barnefødsler før det!

Så planen for denne pp er:
Hostesaft og grapefrukt. Tror jeg venter med en evt el testing, for jeg har kraftige tegn på at den er på farten...

Din fruktbare periode er: 26.01.2008 - 31.01.2008 Eggløsningen finner sted: 29.01.2008 Termin: 23.10.2008
 
Ticker er litt feil, tror jeg har el i dag, så da får vi bare håpe det holder denne gangen. Prosjekt hostesaft og grapefruktjuice gikk ikke veldig bra. Gjorde det i 3 dager, men nå orker jeg nesten ikke å se kartongen med juice engang! Det er bare så forferdelig bittert!

Prøver ellers å ikke tenke så mye på dette, men det fungerer absolutt ikke. Tenker bare på det i grunn, og har både vondt her og der. På fredag beg jeg å jobbe 100% igjen. Deilig at bekkenet har blitt ganske bra igjen, men det har jo hvert litt deilig å ikke jobbet fullt heller da. Nei, nå må jeg bare satse på å få det til igjen, og at det ikke går like galt denne gangen. Lov å være optimist, eller hva????
 
Ny ticker igjen!!! Tror den skal stemme nå..
 
I dag fikk jeg en veldig rar følelse av at noe er på gang igjen. Hadde en sertifisering på jobben, og satt konstant å stirret på skjermen i ett par timer. Da begynte det å værke noe veldig i bekkenet. Tok en titt i kalenderen og fant ut at det var nøyaktig like mange dager etter el som bekkenløsningen kom i høst. Selvfølgelig kan det være at jeg innbiller meg det, men det var jo litt rart da. Dro til fysio og trente. Har vært ganske bra etter det.
 
Å forresten, stikkingen jeg pleier å ha i puppene etter el er ikke så ille denne gangen. Skulle ønske jeg hadde et lite vindu jeg kunne kikke inn å se hva som skjer der inne. Dette er bare altfor spennende!!!
 
Første dag på jobb 100% siden gravi (SA) i oktober. Det gikk ikke så veldig bra. Har jobbet 50% i jan, og da gikk veldig bra, hadde masse overskudd og det var deilig å begynne igjen. Men i dag måtte jeg gi meg kl 1430. Da måtte jeg nesten ligge på gulvet. Tar seg ikke bra ut i en bank liksom!!!

De siste dagene har jeg begynt å kjenne mer smerter igjen, så nå lurer jeg veldig. Er det en eggløsning som ikke får gjort seg ferdig, eller har undret skjedd igjen?? Får bestille en time hos legen på mandag, å i allefall jobbe 70-80%. vet ikke helt hvordan det fungerer men...

Uansett, nå er det helg jenter!!!
 
7 dager igjen til testing... Tiden går så sakte. Mitt utrolig kjipe bekken har blitt verre igjen de siste dagene, så jeg tar det som et tegn på at noe er på gang. JEG VIL BARE AT DET SKAL BLI 12 FEBRUAR!!!!!!!
 
Så spennende da Carina!!
Håper det er noe på gang hos deg, og at du kan hoppe inn i oktoberklubben!!
 

Krysser fingrene for deg!!
 
Har IKM 9 el. 13 februar jeg. Har hatt sykluser på 32 og 28 dager siden jeg tok ut spiralen, så er ikke helt sikker.
 
Lykke til!!
 
Back
Topp