Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har lyst å føde NÅÅÅ jeg
Krysser bare fingrene for at lillebror holder seg inne til hvertfall 6.april (termin 30.april). Vi får nøklene til nytt hus 23.mars så vil veldig gjerne få bittelitt orden på ting før han kommer. Men så har jeg en overaktiv livmor og født prematurt før så man skal aldri si aldri.
Overakriv livmor? Vil det si maserier/kynnere?Krysser bare fingrene for at lillebror holder seg inne til hvertfall 6.april (termin 30.april). Vi får nøklene til nytt hus 23.mars så vil veldig gjerne få bittelitt orden på ting før han kommer. Men så har jeg en overaktiv livmor og født prematurt før så man skal aldri si aldri.
Jeg er bare veldig lei! Er 37+1 i dag og er utålmodig allerede!! Tipper jeg går over tida, så det er vel bare å belage seg på det!Når er termin ?
Skjønner! Krysser fingrene for at lille klorer seg fast noen uker tilMasse kynnere og en mage som føles stram hele tiden
Jeg er bare veldig lei! Er 37+1 i dag og er utålmodig allerede!! Tipper jeg går over tida, så det er vel bare å belage seg på det!
Masse kynnere og en mage som føles stram hele tiden