Tenke seg til!

Tyggis

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Nå logger jeg på i spenning for å se om det har kommet noen aprilbarn til verden alt!! Herreguuuuud så fort dette har gått!!! :)

Hehe.. ja, nå nærmer det seg! :-) min kan gjerne holde seg inne litt til, men snart braker det løst her

Aprilbabyene har god tid ser det ut til! Er vel ikke lenge til første keisersnitt nå!

Tålmodige livmorer i april altså :-)

Heldige er vi som har sluppet unna svært premature babyer :-D Nå når jo den ene etter den andre 37 uker og flere blir satt igang tidlig/skal ha ks.. skjer vel no den nærmeste uka for noen, mens vi andre må vente tålmodig en liten stund til!

Krysser bare fingrene for at lillebror holder seg inne til hvertfall 6.april (termin 30.april). Vi får nøklene til nytt hus 23.mars så vil veldig gjerne få bittelitt orden på ting før han kommer. Men så har jeg en overaktiv livmor og født prematurt før så man skal aldri si aldri.

Krysser bare fingrene for at lillebror holder seg inne til hvertfall 6.april (termin 30.april). Vi får nøklene til nytt hus 23.mars så vil veldig gjerne få bittelitt orden på ting før han kommer. Men så har jeg en overaktiv livmor og født prematurt før så man skal aldri si aldri.

Satser på at han holder seg inne til da :-D

Overakriv livmor? Vil det si maserier/kynnere?

Tenk så flinke aprilbabyene har vært som har holdt seg inne i magen så lenge :D For min del kan frøkna komme fra og med lørdag, for da er jeg 37 uker ;) Storebror kom i uke 38+2!

Masse kynnere og en mage som føles stram hele tiden;)

samme her.. har blitt forbedret av jm at han kan komme tidlig, så her må jeg tenke over evt tegn til det..har termin 1dag før deg :)
- men er dog førstegangs så håper han holder seg inne litt lengre av den grunn!
satser på at vi begge får gå gravid ei stund til!

Back
Topp