Tenke fremover

Jeg tør ikke å planlegge noe ennå, men jeg vet at jeg skal ikke amme og jeg skal ha med smukk i fødebagen[emoji23][emoji1362][emoji85]

Tror jeg blir nødt å bryte mitt utsagn om å vente til etter 12uker. Ska til London om ikke så lenge og på sol.no er det en artikkel om at barneklær er så billig der!!!! (De har ikke moms på barneklær)
Blir vannskelig å la være... [emoji23]

Tror jeg blir nødt å bryte mitt utsagn om å vente til etter 12uker. Ska til London om ikke så lenge og på sol.no er det en artikkel om at barneklær er så billig der!!!! (De har ikke moms på barneklær)
Blir vannskelig å la være... [emoji23]
Da skjønner jeg godt at det er vanskelig å la være ;)

Jeg har planlagt det meste av det vi skal kjøpe av utstyr og kommoder til klær og ting til baby. Men har enda ikke kjøpt noe enn et babyteppe vi har fått og noen bodyer [emoji5] har selvfølgelig en lang strikkeliste da, og begynner på en romper snart som jeg skal ha med på bildet når vi annonserer [emoji1433]

Så deilig :) jeg hadde ei jente som var ukonsentrert ved amming, så det tok en 30-45min per gang annenhver time. Og slik holdt vi på i 4,5 mnd før jeg ga opp :p Håper virkelig det går bedre denne gangen :Heartred

Da blir det jo bare stress :/ og det igjen er jo ikke det man trenger som ny mamma :) Håper du får en helt annen opplevelse denne gangen [emoji173]

Da blir det jo bare stress :/ og det igjen er jo ikke det man trenger som ny mamma :) Håper du får en helt annen opplevelse denne gangen [emoji173]
Nei, jeg fant ut at vi skulle kose oss resten av permisjonen! Så jeg delammet frem til seks mnd, så lenge jeg hadde melk igjen:) da ga jeg det jeg hadde/hun var interessert i, og spedde på med nan :)

Ikke planlagt noe annet enn at vi skal kjøpe en joggevogn til. Har ei som vi har hjemme, men vil ha ei slik vi kan ha stående i leiligheta i Spania. Men ellers ikke planlagt noe. Lenge til desember enda [emoji23]

Kjøper nok ingenting før etter OUL, planlegger heller ikkje så mykje. Men dagdrømmer (les - googlar) litt innimellom..:angelic:

• Liker
Reactions: C89
Kan tenke meg at pappaen har begynt litt planlegging, hans første barn og det er litt annerledes for han enn meg, siden dette er min tredje

Jeg ligger alltid noen tanker frem i tid.. tenker mye på fødsel, barsel og amming allerede. Sist måtte jeg føde langt hjemmefra pga risikosvangerksap, og håper jeg får føde på lokalsykehuset denne gangen. Amme vil eg selvfølgelig, jeg fikk fryktelig sjokk sist på hvor vanskelig det var å få til og hvor smertefullt det kan være. Men når jeg fikk det til gikk det kjempefint!
Kjøper ikke noe før oul! Satser på ei jente til siden vi allerede har det fra før og alt er "klart" av klær og div :)

Tenker bare at jeg håper det går bra på TUL.... ser hverken på trillevogner, mammaklær eller barneromsinnredning...
Men gleder meg til jeg tørr å begynne å planlegge litt da [emoji5]

Samme her :) Tørr ikke tenke de tankene enda ....

Hadde tenkt til å holde litt igjen med tenkingen, men det er ikke så lett. Primært prøver jeg å få en god oversikt over alt på ulike forum, app-er, magasiner osv. Det var først for å lære mer om graviditeten, men så kommer man inn på ulike tråder og temaer, og brått planlegger man type barnevogn, sykehusbag osv. :smiley-ashamed005

Men navn har jeg lovet meg selv å ikke begynne å tenke på før uke 12. Jeg prøver å ha to tanker i hodet samtidig, da.

Back
Topp