Jeg tør ikke å planlegge noe ennå, men jeg vet at jeg skal ikke amme og jeg skal ha med smukk i fødebagen[emoji23][emoji1362][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skjønner jeg godt at det er vanskelig å la væreTror jeg blir nødt å bryte mitt utsagn om å vente til etter 12uker. Ska til London om ikke så lenge og på sol.no er det en artikkel om at barneklær er så billig der!!!! (De har ikke moms på barneklær)
Blir vannskelig å la være... [emoji23]
Så deiligjeg hadde ei jente som var ukonsentrert ved amming, så det tok en 30-45min per gang annenhver time. Og slik holdt vi på i 4,5 mnd før jeg ga opp
Håper virkelig det går bedre denne gangen
![]()
Nei, jeg fant ut at vi skulle kose oss resten av permisjonen! Så jeg delammet frem til seks mnd, så lenge jeg hadde melk igjenDa blir det jo bare stress :/ og det igjen er jo ikke det man trenger som ny mammaHåper du får en helt annen opplevelse denne gangen [emoji173]
Nei, jeg fant ut at vi skulle kose oss resten av permisjonen! Så jeg delammet frem til seks mnd, så lenge jeg hadde melk igjenda ga jeg det jeg hadde/hun var interessert i, og spedde på med nan
![]()
Tenker bare at jeg håper det går bra på TUL.... ser hverken på trillevogner, mammaklær eller barneromsinnredning...
Men gleder meg til jeg tørr å begynne å planlegge litt da [emoji5]