Tenke allerede på en baby nr 4?

Mammatil4skatter

Betatt av forumet
Noen av dere som har 4 barn? Hvordan var overgangen? Vi har en på 6 og en på 4,5 som er født 2009 og 2010, så de er jo tett, så har vi nettopp fått nr 3 Som da er 5 og 6 årstall bak de to andre, så vi tenker og kanskje kjøre en tett på han minste, vi har 3 gutter og får nok en gutt til neste gang og sikkert så hvorfor ikke bare få to par som er tette , men er redd det blir for voldsomt, noen med erfaring?

2år og og 8 mnd mellom mine tre gutter, og fikk jente nå med 3,5år avstand fra siste man. Blir nok litt hektisk med tettere barn, om du planlegger å bli gravid igjen nå, men min erfering er KJØR PÅ:D det sies jo at 2 er som 10, og så lenge du har passert to, vil du ikke merke overgangen noe stort;) lykke til!

Har akkurat fått nr tre og lurer på om kroppen min tåler en til jeg. Det var tungt å være gravid nå i forhold til de to første, syns jeg hadde flere plager :p
Men hvis formen er på plass så er det bare å kjøre på! :)

Jeg har nå plutselig tanker om nr5:nailbiting:.. Tror det er helt vanlig å være så babysyk rett etter fødsel:joyful: haha..

Jeg hadde bestemt meg for å bare få en, men nå, tre uker senere, er jeg åpen for at en til kan komme om noen år. :p

Jeg har slitt med bekkenet i store grader de siste to graviditetene såpass mye At jeg knapt har kunnet gått, ble planlagt satt igang 9 dager før også , men nå begynner det å komme seg, har ikke så godt bekken etter graviditetene men bedre en forventet etter fødsel denne gang , det som holder meg igjen i eventuelt ny graviditet er at jeg vet jeg vil slite å itilegg ska ta seg av 3 stk, jeg vil være veldig isolert også noe jeg var de siste 4 måndene

Back
Topp