... snart er alle 2017-babyene laget [emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
... snart er alle 2017-babyene laget [emoji33]
Jaa, det er nesten litt sykt å tenke på[emoji7][emoji7]
Flere av 2017 babyene er allerede født og noen har rukket og bli 2.5 mnd allerede, og så er noen enda ikke noenting![emoji85] og våres er kun bittesmå frø[emoji7] og de vil alle begynne på skolen på samme tid[emoji85][emoji2]
Helt syk tanke.. Men sånn er det bare [emoji4]
Håper bare alt går bra nå, sånn at man kan nyte desember og jul med et lite knøtt i hus [emoji4]
Ååh[emoji7][emoji7][emoji7] Det ville vert helt FANTASTISK[emoji7][emoji7][emoji7]Helt syk tanke.. Men sånn er det bare [emoji4]
Håper bare alt går bra nå, sånn at man kan nyte desember og jul med et lite knøtt i hus [emoji4]
Åh, tenk det da, julefeiring med et lite knøttÅhh tenk det a! Julefeiring med nyfødt[emoji7]

Jeg elsker jula. Pynting og tradisjoner. Tenk å (for min del) feire med jenta vår og et knøtt tilOm ikke jula er magisk nok fra før[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Hadde vært fantastisk!Ååh jaa![emoji7][emoji7][emoji300]Jeg elsker jula. Pynting og tradisjoner. Tenk å (for min del) feire med jenta vår og et knøtt til [emoji813]red Hadde vært fantastisk!
Det hadde vært herlig [emoji7]Krysser fingrene for at alt går bra, og at vi alle kan nyte julen med en liten baby i hus [emoji7]