Tenk....

Ja det er litt rart.. Syns egentlig tida går ganske fort :-)

Ja, februar er igang.

Vi er ikke de ferskeste lenger.

Det er likevel lenge igjen.

Ja det er litt rart.. Syns egentlig tida går ganske fort :)

Syns du tida går fort? Det er ei uke siden i dag, at jeg fant ut at jeg er gravid, og jeg har aldri vært borti ei uka som har gått så sakte xsmile5 Dersom de neste 34 ukene går like sakte, så kan dette bli en spennende tid ;)

Syns du tida går fort? Det er ei uke siden i dag, at jeg fant ut at jeg er gravid, og jeg har aldri vært borti ei uka som har gått så sakte xsmile5 Dersom de neste 34 ukene går like sakte, så kan dette bli en spennende tid ;)
Nå har jeg visst om det i over 4 uker, så med full jobb og 2 barn så flyr tiden litt ja :-D

Signerer denne! ;)

Nå har jeg visst om det i over 4 uker, så med full jobb og 2 barn så flyr tiden litt ja :-D

Ja, det kjennes nok ganske ulikt dersom man har vært gjennom dette før eller ikke. Jeg er førstegangs, etter flere år med prøving og 3 mnd med hormonbehandling. Håper jeg får slappet av mer og at tiden går fortere etter at jeg har vært på tidlig UL :-)

Ja, det kjennes nok ganske ulikt dersom man har vært gjennom dette før eller ikke. Jeg er førstegangs, etter flere år med prøving og 3 mnd med hormonbehandling. Håper jeg får slappet av mer og at tiden går fortere etter at jeg har vært på tidlig UL :-)
Ja husker med første at tiden gikk litt tregere :-P

Synes ikke akkurat at tiden flyr :p
Men det er fint å ikke Være "nyinnflyttet" lenger.
Første og siste ukene synes jeg går så utrolig sakte.

De får fortere og fortere. Helt til slutten, da kan de gå sakte

Nå er vi ikke førsteklassinger lengre, hoppet opp på andre trinn ;-) tiden min flyr ikke akkurat heller, skulle gjerne gått raskt til 3 måneder :-D

Førsteklassingen her *vinker*

Tiden går saaaaaakte! Har aldri opplevd en tregere arbeidsuke! Misunner dere som er 7-8 uker..

4+1 i dag med termin 01.02.2016, henger litt her også for jeg kan jo plutselig bli satt litt frem eller tilbake.

Tiden går veldig sakte føler jeg. Skulle gjerne Vært over det første trimesteret for da er man ganske sikra. Det føles også ut som en evighet til vi skal på tidlig ul for er ca 3 uker til xO

Back
Topp