monca84*ønsker*
Verdens heldigste mamma søker søster eller bror
Nå har de vidt begynnt å flytte inn i februar forumet 
Vi er ikke lengre newbes
Njuta på

Vi er ikke lengre newbes

Njuta på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja det er litt rart.. Syns egentlig tida går ganske fort![]()
Dersom de neste 34 ukene går like sakte, så kan dette bli en spennende tid Nå har jeg visst om det i over 4 uker, så med full jobb og 2 barn så flyr tiden litt ja :-DSyns du tida går fort? Det er ei uke siden i dag, at jeg fant ut at jeg er gravid, og jeg har aldri vært borti ei uka som har gått så sakteDersom de neste 34 ukene går like sakte, så kan dette bli en spennende tid
![]()
Signerer denne!Syns du tida går fort? Det er ei uke siden i dag, at jeg fant ut at jeg er gravid, og jeg har aldri vært borti ei uka som har gått så sakteDersom de neste 34 ukene går like sakte, så kan dette bli en spennende tid
![]()
Nå har jeg visst om det i over 4 uker, så med full jobb og 2 barn så flyr tiden litt ja :-D
Ja husker med første at tiden gikk litt tregereJa, det kjennes nok ganske ulikt dersom man har vært gjennom dette før eller ikke. Jeg er førstegangs, etter flere år med prøving og 3 mnd med hormonbehandling. Håper jeg får slappet av mer og at tiden går fortere etter at jeg har vært på tidlig UL![]()
De får fortere og fortere. Helt til slutten, da kan de gå sakteSyns du tida går fort? Det er ei uke siden i dag, at jeg fant ut at jeg er gravid, og jeg har aldri vært borti ei uka som har gått så sakteDersom de neste 34 ukene går like sakte, så kan dette bli en spennende tid
![]()
Hehe, den liker jeg! Andre klasseNå er vi ikke førsteklassinger lengre, hoppet opp på andre trinn ;-) tiden min flyr ikke akkurat heller, skulle gjerne gått raskt til 3 måneder :-D
Ja og vi som er 7-8 uker, misunner dem som er passert 12 ukerFørsteklassingen her *vinker*
Tiden går saaaaaakte! Har aldri opplevd en tregere arbeidsuke! Misunner dere som er 7-8 uker..
4+1 i dag med termin 01.02.2016, henger litt her også for jeg kan jo plutselig bli satt litt frem eller tilbake.
Vi kommer nok til å misunne hverandre helt til vi har barnet i armene <3 da tenker vi ikke på mer enn det lille nurket :-DJa og vi som er 7-8 uker, misunner dem som er passert 12 uker![]()