Tenk.....

Ja.. det er ganske merkelig at det plutselig er så nært :)

Ja, men noen av oss må jo vente i nesten 2 mnd til .. :/

Veldig spennende :) Hele gravid perioden, snart over... ganske rart igrunn... Og snart et lite menneske vi skal ta oss av.. :)

Har ikke termin før 30 mars så litt lengre her. :)
Men føles ut som bare et få mnd siden jeg ble gravid og nå er det snart over.
Med første mann gikk det så treigt! Og nå, jeg kunne gått gravid i 9 mnd til :P er ikke helt klar kjenner jeg, litt redd for hvordan lille jenta skal reagere :P og åssen vi takler 2 :)

Å på søndag overtar vi huset vi har kjøpt :-O blir noen hektiske mnd framover ja :-p

at på søndag er det 1. Feb og i den mnd braker det nok løst i gruppen her. Tenk alle de søte små vi skal få hilse på de neste ukene og faktisk mnd.
Ja, jeg har merkelig nok innstilt meg på februarbaby. Ikke sikkert det er så lurt, men har ikke vært helt bevisst heller. :p

Håper på februar jeg og. 25-26-27 eller 28 febr hadde vært supert. Vil ikke gå over:/
Det er noe sånt jeg tror også. Vet ikke hvorfor. Kommer til å bli lange 3 uker hvis jeg skulle gå til igangsetting :wtf:

Har termin 4 mars men håper det skjer i februar. Vil hvertfall ikke gå over :)

Er en spennendes tid vi har fremover.

Er det ikke 12 dager over termin max? For meg blir der da senest 12 mars. Blæh, deeet er lenge til det
Joda, stemmer nok det. Ca 3 uker fra jeg for alvor begynner å vente da :p

Jeg ble jo flyttet fram 6 dager, så jeg har termin 24 februar. Håper virkelig han kommer litt før da! :) Akkurat 4 uker til termin i dag, og selv det føler jeg er lenge! ;)

Huff ikke lenge igjen. Rartbå tenke på litt under 3 uker til flytting og termin om 5 uker og 3 dager. Litt over 2 uker igjen med jobb. Håper egentlig han kommer rundt 28 februar :P terminen min ble på oul flyttet fra 24 feb- 6 mars og jeg tenker det er mulig jeg er litt lengre enn de tror :P hadde nemlig ingen ordentlig menstrusjon før graviditeten var en pillemens xD

Termin i slutten av mnd?? Jeg har tidlig,men regner med overtid, så det blir vel mer mot midten
Termin 23.mars. De to andre kom 9 dager før begge to, så kan jo håpe på litt tidligere i mars, men vet jo aldri :p er i alle fall mer enn klar når hun bestemmer seg for å komme :)

Back
Topp