Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå jeg kan nesten ikke vente!!!at på søndag er det 1. Feb og i den mnd braker det nok løst i gruppen her. Tenk alle de søte små vi skal få hilse på de neste ukene og faktisk mnd.
Termin i slutten av mnd?? Jeg har tidlig,men regner med overtid, så det blir vel mer mot midtenJa, men noen av oss må jo vente i nesten 2 mnd til .. :/
Samme her!Spennende! Synes egentlig hele greia har gått litt fort nå!![]()
Ja, jeg har merkelig nok innstilt meg på februarbaby. Ikke sikkert det er så lurt, men har ikke vært helt bevisst heller.at på søndag er det 1. Feb og i den mnd braker det nok løst i gruppen her. Tenk alle de søte små vi skal få hilse på de neste ukene og faktisk mnd.
Så morroÅ på søndag overtar vi huset vi har kjøpt :-O blir noen hektiske mnd framover ja![]()
Håper på februar jeg og. 25-26-27 eller 28 febr hadde vært supert. Vil ikke gå over:/Ja, jeg har merkelig nok innstilt meg på februarbaby. Ikke sikkert det er så lurt, men har ikke vært helt bevisst heller.![]()
Det er noe sånt jeg tror også. Vet ikke hvorfor. Kommer til å bli lange 3 uker hvis jeg skulle gå til igangsettingHåper på februar jeg og. 25-26-27 eller 28 febr hadde vært supert. Vil ikke gå over:/

Er det ikke 12 dager over termin max? For meg blir der da senest 12 mars. Blæh, deeet er lenge til detDet er noe sånt jeg tror også. Vet ikke hvorfor. Kommer til å bli lange 3 uker hvis jeg skulle gå til igangsetting![]()
Joda, stemmer nok det. Ca 3 uker fra jeg for alvor begynner å vente daEr det ikke 12 dager over termin max? For meg blir der da senest 12 mars. Blæh, deeet er lenge til det
Termin 23.mars. De to andre kom 9 dager før begge to, så kan jo håpe på litt tidligere i mars, men vet jo aldriTermin i slutten av mnd?? Jeg har tidlig,men regner med overtid, så det blir vel mer mot midten