Suverina
Gift med forumet
Tenk, for noen uker siden satt vi og bare ventet på gullene våre... [;)]
Noen ventet jenter andre gutter...(noen tvillinger også tror jeg) Vi alle bare gledet oss til det nye livet...
Noen ville ha ut lille gullet så snart som mulig, men andre var glad det enda var noen dager igjen til termin, slik at man kunne få mere klart til lille gullet kom. [:D]
Så endrer livet seg til alle sammen på noen timer..
Noen timer med smerte, så er det kommet et nytt liv til verden... [:)] Tenk, et helt nytt liv, med sine egene meninger, behov og humør[:)]
For en glede og en følelse det er å møte sitt lille barn for 1 gang...
Har enda ikke helt gått opp for meg hvor heldig jeg er som har fått lille Aleksander.. Samme er sikkert for dere andre også.. [;)] Et vakkert barn... [;)]
Kan sitte å se i timesvis på mitt gull... Så søt...
Er helt i lykke rus og bare NYTER disse dager med Aleksander.. [;)]
Ha en fin dag i lykke rus alle jenter...
Noen ventet jenter andre gutter...(noen tvillinger også tror jeg) Vi alle bare gledet oss til det nye livet...
Noen ville ha ut lille gullet så snart som mulig, men andre var glad det enda var noen dager igjen til termin, slik at man kunne få mere klart til lille gullet kom. [:D]
Så endrer livet seg til alle sammen på noen timer..
Noen timer med smerte, så er det kommet et nytt liv til verden... [:)] Tenk, et helt nytt liv, med sine egene meninger, behov og humør[:)]
For en glede og en følelse det er å møte sitt lille barn for 1 gang...
Har enda ikke helt gått opp for meg hvor heldig jeg er som har fått lille Aleksander.. Samme er sikkert for dere andre også.. [;)] Et vakkert barn... [;)]
Kan sitte å se i timesvis på mitt gull... Så søt...

Er helt i lykke rus og bare NYTER disse dager med Aleksander.. [;)]
Ha en fin dag i lykke rus alle jenter...