Tenk!

Nora89

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
tenk at snart flytter de inn på November2011, noen er allerede på oktober.
tia går alt for fort :)

Ja, snart et år siden vi satt der med positive tester[:D] Den 24.februar for min del

ORIGINAL: Joffen

Ja, snart et år siden vi satt der med positive tester[:D] Den 24.februar for min del

Rart hvor tiden flyr[8D] Jeg fikk positiv test 13.mars[:D]

15. mars fikk jeg positiv lysende mot meg [:D]

Fikk også positiv test 3. mars Fortalte den store nyheten til en vordende bestefar allerede to dager etter - som en ekstra overraskelse på 60 års dagen [:)]

Fikk positiv test 25 februar [:D]

ja tenkt.. tia flyr.. den 19 februar i fjor hadde jeg en positiv test, forlova oss samme dagen.. [:D]

7 mars testet jeg positivt da var jeg 3+4.. føles ut som en eeeevighet siden, samtidig som det føles som i forrige uke.

jess, 10 mars fikk jeg vite at jeg skulle få verdens nydeligste prinsesse! Tenk, for et år siden hadde jeg å sambo så masse sex så det bare var mulig å ha [8D][8D] og nå er det NADA!!! [8D][&:]

jeg husker ikke når jeg testet positivt, men gud så fort tiden har gått! [:)]

ORIGINAL: Soul

jess, 10 mars fikk jeg vite at jeg skulle få verdens nydeligste prinsesse! Tenk, for et år siden hadde jeg å sambo så masse sex så det bare var mulig å ha [8D][8D] og nå er det NADA!!! [8D][&:]

Fikk ikke positiv test før 24. mars jeg - men det var jo fordi gyn. hadde sagt at jeg ikke hadde eggløsning (var på ul 2 ganger), og DA gadd jeg ikke bruke opp testene mine selv om jeg ikke fikk mensen. Hadde jo aldri mensen jeg [:D] Var faktisk nesten 8 da jeg fant det ut! Det var en veeeeldig fin spysyke [:D][:D]

Back
Topp