tenk!

Grokka

Elsker forumet
Det er kunn to sifra tall jeg trenger å ha nedtelling på nå...
99 dager
til lille jenta har termin...

jeg føler nå at det går litt for fort!
men jeg får prøve å stresse ned litt!
hmm..
har jo egentlig veldig god tid ennå da!

Åhh ikke si det engang... Er en smule stresset selv jeg..

Vi kjøpte hus i sommer som vi har pusset opp. Eneste er at vi kun har fått tatt 1 etasje, så andre etasje står igjen. Og det må gjøres før babyen kommer!!
Og det er ikke litt maling liksom, men ALT skal tas igjen. Vi har revet alt som er oppe, så alt skal opp på nytt igjen. Isolasjon, nye vinduer, elektrisk, alt...

Nei jeg er glad det ikke er meg!
huff!
takler stress så dålig at!

Uff ja blir helt ør i hodet av å tenke på det... [&:]

Vi har kun ett soverom nede, så vi skal lage tre nye oppe. Så da skjønner du at det må gjøres før babyen kommer. Kan ikke ligge 4 inne på ett soverom [>:] Ille nok at Linnea sover sammen med oss nå syns jeg...

Ja ja jeg vinner vel i Lotto i morgen, så da kan vi bare leie snekkere [:D]

ikke for å ødelegge gleden for deg, men lotton går til meg denne helgen ass!

Det skal vi nå bli to om...
Så du han amerikaner`n på Tv i går eller som vant over en milliard??? Syke greier....
Kunne heller dele opp premien da så mange mange vant en haug millioner hver!

hadde vært noe det!
ikke meg i mot å få noen av de pengene...
når det er så mye penger som er i omløp synes jeg at vi fortjener litt av det...
Tenk om jeg kunne engarsjere noen å få badet mitt erdig.. huff jeg er lei av å dusje i kjelleren.. det er sååååå kaldt!

Ja, nå er det jammen ikke lenge igjen. Begynner å stresse litt når jeg tenker på alt som må ordnes... Barnerommet er foreløpig roterom, det må males et strøk, jeg må sende inn søknad om permisjon til skolen, papirer om permisjon både for meg og Mannen må ordnes, barnevogn og bilstol og de andre store tingene, badet skal males, og jeg skal ta lappen... Wææææ og tiden går plutselig kjempefort! [:o]

Jeg har aldri noe i orden.. det ser altid like j... ut her..
haha
Jo mannen begynte for 14 dagersiden å rive badet.. og da fant de så mye dritt under flisene, at det ble en del mere arbeid enn det vi forventet!
Så nå må lotton komme, slik jeg vart  enig om slik at noen kankomme å få orden på dette!
så er det jo tusen andre ting som må gjøres.. hihi
nei du er ikke alene om å pusse opp..
her trenges det et soverom til også.. og når hvordan vi skal få ordnet på det får vår here fortelle meg etterhvert!
huff..
ikke bare bare å bo i et veldig gammelt hus som komunen sier nei til å forandre utvendig på!
huff..
hadde jeg vist, så ville vi aldri ha kjøpt her gitt
men slik er det og vi bor no her nå... gjre det beste ut av det gitt

Det ordner seg nok for oss snille jenter, grokka... [:D]

Når jeg vinner i morgen, skal jeg huske på deg jeg [:)]

Eller mente du motsat.. at når jeg vinner i morgen så skal jeg tenke på deg...
vi får se..
hihi

Jepp det blir veeeeldig spennende!!

(hørte på tv forrige dagen at sjansen for å vinne i lotto var omtrent hvert 10.000 år eller noe sånt[>:])

Driter i sansynlighetene.. NÅ er det min tur gitt!
hihi
bor en ego tripp i meg gitt

Hallo jenter!! Denne lottogevinsten går til meg denne helgen........ men jag skal tenke hardt på dere når jeg inkasserer pengene [:D]

Back
Topp