Tenk, til neste jul har kanskje alle her en liten en...:)

England:)

Betatt av forumet
Ja, det er kanskje tidlig å tenke på sånt, men jeg tar meg i å sitte og dagdrømme om sånne ting som på en måte er veldig lenge til, men ikke så lenge til likevel :) men fram til da er det myyyye som skal skje da.... gleder meg likevel allerede til å kunne nyte julen med å bare bli kjent med lille baby... flere som dagdrømmer?

Hehe, akkurat sånn tenker jeg også. Blir en spesiell jul med en så fersk liten en :-)

Storesøster er også novemberbarn, og jeg gleder meg veldig til jul! Husker at hun lå i babykurven sin på julaften og kikket opp på alle som var der... bare en måned gammel! Tenk nå i desember har vi nok to små gull å kjøpe gaver til! Gleder meg så masse til å fortelle storegull at hun skal bli storesøster!! Hun snakker så masse om babyer og småsøsken, og hun er så god med babyer!

Å, det høres kjempekoselig ut! :) ja gleder meg masse til da... det er jo mye spennende å se fram til hele veien så klart, men jeg vet at det blir endel stress og styr i vår/sommer/høst pga ny jobb, nytt firma, hussalg og flytting, skole for sambo osv... til jul har vi fått alt på plass og i orden, og kan glede oss over å bare være foreldre :) derfor er det gøy å ha den tanken hengende nå om dagen :)

Det blir spennende. To av mine svigerinner skal ha baby i august. Så vi blir kanskje 3 små til jul i år:)

Så gøy! Jeg kjenner ingen som skal ha samtidig, håper vi har flyttet til et sted der det er andre små innen baby kommer :)

Tenker sånn jeg og ;) også gleder jeg meg til å fortelle gutta at de skal bli storebrødre :) minsten ønsker seg baby til jul, så han blir nok ekstra glad :D

Gleder meg masse til jul, blir liksom en jul helt uten om det vanlige - fordi det er helt nytt for oss. Så vi gleder oss så mye,håper den bare klamrer seg fast helt til termin 2. november! :)

Haha, det jeg tenkte var at i år må jeg være TIDLIG ferdig med julegavehandelen.. Det blir i hvertfall ikke noe av etter at baby har kommet.. Og kjenner jeg meg rett, så skal den vel komme ca 14 dager etter termindatoen også, og da er det antakeligvis jul hvert øyeblikk..

Ja, har allerede begynt å tenke på det:) Har en desembergutt fra før av, så det blir to julebarn her i huset<3

Ble ihvertfall en del netthandling på meg når det gjaldt julegaver i 2009... Blir vel kanskje litt av det i år og. :rolleyes:

Jul? Ja, det virker helt surrealistisk, har nok med å forundre meg over brystaktivitet og kvalme :)
Min sambo og jeg er i en realistisk fase egentlig, peanøtten får jobbe seg til uke 12 først, før vi annonserer og slapper av. Har første legetime i morgen. Det er så mange som mister i uke 9-10..

Jeg har tenkt en del på det, jeg nevnte det til mamma og pappa her forleden og mamma begynte å gråte ( gledestårer) dette blir en helt anderledes jul.
Jeg er enebarn og dette blir første barnebarnet deres. Endelig blir vi +1 til jul ( forhåpentligvis). Det har liksom alltid "bare" vært oss 3.
Å jul med din glede får liksom en helt annen betydning nå! :love7

Back
Topp