TENK OM...

x1x*isa*

Forelsket i forumet
denne syklusen har ikkje vert som siste 5-6 månadene..

for det første så tror eg at eg fant EL denne gang ..
eg har ikkje hatt stikkinger i magen, som kom av cystene..
var til gyn på mandag, og han sa det var ingen cyster der no..
eg har hatt veldig smerter når IKM nærmer seg ( siste 5-6 månader ) , men no er det kun brystene som verker..kjenner ingen andre anntydinger til at tanta skal komme..merkelig..

tenk om eg slipper å gå på pergotime..tenk om..[;)] er jo lov å håpe då..[:)]

men blir uansett ei spennende tid framover[:)]

Hei *isa*!

Nå har jeg bestemt at du ER gravid!! Håper det hjelper altså!!

Jeg krysser alt jeg har, og tenker at det er et positivt tegn at alt ikke er som i de tidligere syklusene!!

Lykke til!!!

Lykke til vennen! [:D]

tusen takk [:D] håper! og kan krysse beina også no, sida min mann dro i nordsjøen idag.

tviler litt men kan jo håpe litt iallefall[:)]

Lykketilklem fra meg[:D]
det er jo denne mnd det skulle klaffe for oss[;)]

spennende jomfruen! [;)]

det går så bra atte, savner han allerede men er jo vant til at det er sånn så, og ja iza-pusen er god å ha[:)]

Jeg håper også at du snart har en liten spire i magen din.... Du som er så glad på alle andre sine vegne [:)] Lykke, lykke til da, hold oss informert...

klart eg holder dere informert hehe, er jo her kvar dag jo, hekta!! og no når min mann er på jobb, så har eg ingen andre som skal bruke dataen heller[;)]

Hehe, Koselig at du er hekta! Det er jeg også!! Er her inne flere ganger om dagen hvis jeg kan. Mannen min ler litt av dette og sier at det oftere og oftere "knatrer" inne på kontoret. Kan ikke touch-metoden, så jeg bråker når jeg skriver, hehe

Håper det klaffer for deg nå Isa. Hadde vært veldig koselig!!

M

ser ikkje din ticker..monicababe..er du gravid? prøver?

ORIGINAL: Alika

Hei hei igjen!

Blir babis når man vil det såppas som du!

den var eg ikkje heilt med på hehe[:D] viss det blir når ein vil så hadde eg hatt barn no tihi[:)]

heia vennen!

ja kansje det er noe annet på lur denne gangen...det hadde vært sååååå koselig! Har det på samme måte her...puppan verke som bare juling...å trøtt hele tia....Zzzzzzzzzz!!

Krysse alt som kan krysses her, når er IKM igjen hos deg. Søndag hos meg [:D]

hehe jo, sorry[&:]

Men det er svært få barn som er såppas ønsket fra dag 1 som ditt/deres barn vil bli.

etter 28 dagers syklus så var IKM i går..men tror eg har syklus på ca 32-34 dager..men det kan ha vert pga cystene, men no var jo dei borte..

ja da er det bare å vente å se [;)]

jepp [:)]

[:D]Isa og Katrine, dere vet at det er påbudt å teste "offentlig",ikke sant????[:D]
Er så spent........ Håper på deres vegne!!!!
Under mottoet[:D]-unner alle å bli på vei,-slik som meg,-kvalm og trøtt,spiser støtt!!!![:D]
LYKKE TIL!

Å joda det skal bli offentlig gjort...om den er POSITIV kommer det nåkk en glittrende, hylende egen tråd om det...da skal hele verden få vite det. i alle fall baby verden [;)]

Blir den NEGATIV skal dokker åsså da få vite det, man kansje litt mer av det stille slaget... [8|]

Men joda, skjønne jo at det er opplysningplikt!!!

Men Micamor...skulle ikke du legge dæ under pleddet??? *fniiis* HEKTA???

Ser at det blir dialek & bokmål om hverandre her...sjit samma det!

Back
Topp