tenk om..

oblix

Forumet er livet
vi hadde blitt slanke av å spise sjokolade og drkke cola og ligge slengt på sofane[:D][:D]
Det hadde vært fint det[8D][:D]

Da hadde jeg hatt den perfekte kroppen!! [:D][8D]

Jeg hadde vært slank som et siv[:D][:D]

Sove lenge om morgenen får jeg hver dag jeg har fri, for her sover han til ni tiden hver dag[:D][:D] bare når jeg må på jobb at jeg må opp tidlig[8D] også må jeg vekke småen for å ta ham med[:D][:D] får nyte det så lenge det varer[;)]

og tenk å få sprettrumpe av å sitte masse[:D][:D]

wow så flott jeg hadde vært[;)]

ORIGINAL: Casssandra

hehehehe her har jeg sjokolade, chips, smågodt, kjeks, cola og dipp. Og likevel kan vi to her hjemme ikke sjønne vi ikke legger på oss[X(]

hm, du må virkelig dele oppskriften med oss[;)][:D][:D]

Haha, ja[:D]
Det måtte vært i drømmeverdenen min[8D][;)]

Ja det hadde vært noe! En eventyrverden hvor smør og fløte i sauser ga deg fast mage og jagde cellulitter dit pepper'n gror hadde heller ikke vært å forakte!

ORIGINAL: Martima

Ja det hadde vært noe! En eventyrverden hvor smør og fløte i sauser ga deg fast mage og jagde cellulitter dit pepper'n gror hadde heller ikke vært å forakte!

me like!!![:D]

ORIGINAL: 2tobarnsmor

Hahha, da hadde jeg vært radmager!!!;)

Da hadde jauggu meg jeg vært slank! [:-][:D]

hehe må være sånn mirakel kur med høy forbrenning og jævla stoffskifte piss![:'(][8D]
ORIGINAL: oblix

hehehehe her har jeg sjokolade, chips, smågodt, kjeks, cola og dipp. Og likevel kan vi to her hjemme ikke sjønne vi ikke legger på oss[X(]

haha...det er her du skal skylde på sex'en[8D] Sett i tidligere tråder at dere er ganske så aktive der så...[;)][8D]

ORIGINAL: januarjenta

hehe må være sånn mirakel kur med høy forbrenning og jævla stoffskifte piss![:'(][8D]
ORIGINAL: oblix

haha...det er her du skal skylde på sex'en[8D] Sett i tidligere tråder at dere er ganske så aktive der så...[;)][8D]

Hadde ikke vært noe mer igjen av meg da![8D]

Back
Topp