'Tenk om vi aldri får en til'

Takk, så koselig :Heartred Vi har tenkt å prøve tre nye ivf-forsøk for å se om vi kan få et søsken etter hvert, og så gi oss hvis det ikke går da. Datteren er fem måneder nå, så det blir en stund til enda, men vi vet at vi ikke har så veldig god tid. Jeg prøver å leve mest mulig her og nå og nyte babytiden. Det er så fantastisk å få oppleve det! Men innimellom kjenner jeg en liten klump i magen ved tanken på at det kanskje ikke kommer flere. Har dere en plan for hvordan dere gjør det med søskenforsøk?

Har ikke orket å prate om det enda. Tenkte egentlig litt på i høst men orker ikke enda, ettåringen krever mye nå. Blir det bedre mht energi for oss så muligens til våren :) prøver også å leve i nuet og nyte mini så mye som mulig ❤️❤️
 
Jeg er helt med på det dere andre beskriver her, føler mye av det samme. Nå har spørsmålene begynt å komme ang nr 2 og jeg kjenner at det knyter seg i magen min. Ikke har jeg fått tilbake mensen og redselen for at det ikke skal gå en gang til er veldig tilstede.
 
Jeg er helt med på det dere andre beskriver her, føler mye av det samme. Nå har spørsmålene begynt å komme ang nr 2 og jeg kjenner at det knyter seg i magen min. Ikke har jeg fått tilbake mensen og redselen for at det ikke skal gå en gang til er veldig tilstede.

Jeg tenker på det hver dag nå, bare mer og mer. Når man går gjennom noe så fint så har man lyst til å oppleve det igjen ❤️❤️
 
Back
Topp