Jeg har selv vært inne på denne tanken flere ganger.. tenk om kroppen min bare fortsetter å være gravid mens det har stoppet inni magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er min tanke ogsåJeg har selv vært inne på denne tanken flere ganger.. tenk om kroppen min bare fortsetter å være gravid mens det har stoppet inni magen
Denne tanken slår meg flere ganger hver dag Tenk om jeg går rundt, dag etter dag og uke etter uke, og tror det er liv i magen min. Også er det ikke det allikevel? Ja, jeg har mange sterke symptomer på at jeg er gravid, men man vet jo aldri. Det er vel egentlig den største grunnen til at jeg vil på en tidlig ultralyd før den ordinære, bare for å få bekrefta at det faktisk er noe der inne Jeg personlig skjønner ikke hvordan noen klarer å gå nesten halve svangerskapet uten en ordentlig bekreftelse. Det syns jeg faktisk er imponerende! Syns absolutt en tidlig ultralyd burde blitt tilbudt alle gravide
Andre som tenker på dette? Er du en av de som venter med ultralyd til den ordinære ultralyden? Vil gjerne høre hva dere velger å gjøre og hvorfor