Tenk om det ikke er noe der inne

Jeg har selv vært inne på denne tanken flere ganger.. tenk om kroppen min bare fortsetter å være gravid mens det har stoppet inni magen:arghh:
 
Det tenker jeg også på. Ska på tul om 2 uker og forbereder meg litt på at det kanskje ikke er noe der. Jeg er ikke kvalm, men er oppblåst og vondt i puppene. Veldig hormonell, men føler at den kvalmen må komme.
 
Nå kjenner jeg ekstra på at jeg grugleder meg til å få vite om det er liv eller ikke. Jeg er så utrolig redd for at det ikke er det :(
 
Denne tanken slår meg flere ganger hver dag :wacky: Tenk om jeg går rundt, dag etter dag og uke etter uke, og tror det er liv i magen min. Også er det ikke det allikevel? Ja, jeg har mange sterke symptomer på at jeg er gravid, men man vet jo aldri. Det er vel egentlig den største grunnen til at jeg vil på en tidlig ultralyd før den ordinære, bare for å få bekrefta at det faktisk er noe der inne :joyful: Jeg personlig skjønner ikke hvordan noen klarer å gå nesten halve svangerskapet uten en ordentlig bekreftelse. Det syns jeg faktisk er imponerende! Syns absolutt en tidlig ultralyd burde blitt tilbudt alle gravide :rolleyes:

Andre som tenker på dette? Er du en av de som venter med ultralyd til den ordinære ultralyden? Vil gjerne høre hva dere velger å gjøre og hvorfor :p

Det er jeg helt enig i, jeg gikk i 12 uker og trodde alt var bra og hadde symptomer. Hadde jeg hatt MA for mange uker siden. Jeg kunne gått til ordinær ultralyd i uke 20 hadde jeg ikkje betalt selc. Ble gravid igjen med engang men var jo eksmtremt nervøs og ba om ekstra mange ul da. Og ukene gikk uteolig seint. Har derfor fått TUL nå i uke 7:angel8
 
Hadde egentlig ikke tenkt å ta TUL, men må nesten fortelle på jobben snart pga endrede rutiner i løfting av en person - og da «vet alle». Har hele tiden tenkt at jeg tar ting som de kommer, men nå: tenk om jeg forteller og så viser det seg at det ikke er noe :nailbiting: Får bestille TUL til uka.
 
Jeg tenker akkurat det samme, tenk om det ikke er noe :nailbiting: så jeg har bestilt TUL på tirsdag :)
 
Jeg skal på torsdag og er kjempenervøs! Vil bare ha det overstått
 
Blir TUL her for å sjekke! Blir ikke helt ekte før det
 
Back
Topp