Tenk om det er tvillinger..

MorT

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Snøfnuggene 2025 ❄️
Jeg føler jeg allerede har begynt å få mage, 6+5. Det er nok sikkert bare luft, men passer ikke inn i jeansene mine lenger. Plutselig fikk jeg en følelse av tvillinger. Blir litt stressa over det, for foretrekker at det er én inni der. Av symptomer er jeg hinsides trøtt og har kvalmebyger innimellom, litt ømme pupper. Ingen oppkast. Har alltid hatt lite symptomer. Er veldig spent på TUL 5.juni. Først og fremst håper jeg jo at det er liv der inne, dernest at det kun er én :p :Heartpink
 
Damme tenkte jeg , men ikke pgr av magen , men hadde 18193 i hcg på 23DPO (5+2)

Så får heller tro det er en jente og ikke to babyer vi skal bare ha en siste nr fire :bag:
 
Damme tenkte jeg , men ikke pgr av magen , men hadde 18193 i hcg på 23DPO (5+2)

Så får heller tro det er en jente og ikke to babyer vi skal bare ha en siste nr fire :bag:
Det blir spennende å se :) Jeg har ikke målt HCG, så aner ikke hvordan mine nivåer er. Får holde ut til 5.juni.
 
Har vært gravid med tvillinger to ganger. (Første gang gikk det bra med begge og neste mistet jeg i uke 12) og har ikke hatt så tidlig mage, ting der inne er alt for smått i uke 6 uavhengig om det er en eller to. Den store forskjellen så tidlig var hcg-nivåene og at symptomene kjentes sterkere som ekstrem trøtthet, kvalme osv. Denne gangen har jeg sjekket at det «kun» er en, nå har jeg nesten ingen symptomer og hcg nivået er litt under snittet. Masse lykke til :)
 
Her var mistanken høy med tvillinger å, både fra leger og jordmor. Men ultralyd i går bekreftet en. Hørt noe?
Skal på ultralyd i ettermiddag, så da får vi se :) Satser på at det kun er én. Ingen tvillinger i familien, og det er kanskje normalt å få mer symptomer når man har to barn fra før av, og det blir mindre tid til å slappe av. Satser på det:D
 
Skal på ultralyd i ettermiddag, så da får vi se :) Satser på at det kun er én. Ingen tvillinger i familien, og det er kanskje normalt å få mer symptomer når man har to barn fra før av, og det blir mindre tid til å slappe av. Satser på det:D
Husk tvillinger kommer fra mor, ikke far. Mor har eggene som avgjør om de slippes en eller to eller deler seg. Far avgjør kjønn, hihi.

Jeg kjenner ei som var gravid med tvillinger og hun hadde normale plager som skulle vært en. Så er helt forskjellig. Gøy uansett, vente i spenning :)
 
Her var mistanken høy med tvillinger å, både fra leger og jordmor. Men ultralyd i går bekreftet en. Hørt noe?
Jeg har ul 20 juni . Så en stund til enda . Valgte å ta uke 9 da begge MA’ne var i uke 8 . Fikk også endret OTUL en uke tidligere pgr MA. Har ikke begynt å brekke meg enda , men er kvalm og trøtt til den store gull medaljen :hungover:
 
Jeg satte jo inn to egg, men synes det er helt greit at det ser ut til å bare bli én :)
 
Spent på hvem i termingruppa vår som blir stolt forelder til tvillinger :binkybaby :binkybaby
Jeg må si at jeg ble lettet når det kun var en liten spire å se på ultralyden. Hadde elsket tvillinger også men da måtte jeg ha skaffet større leilighet og bil tidligere enn ønsket pluss at jeg blir enslig forsørger i begynnelsen frem til visa til far blir godkjent. Tror tvillinger alene hadde blitt heftig :laughing002
 
Jeg må si at jeg ble lettet når det kun var en liten spire å se på ultralyden. Hadde elsket tvillinger også men da måtte jeg ha skaffet større leilighet og bil tidligere enn ønsket pluss at jeg blir enslig forsørger i begynnelsen frem til visa til far blir godkjent. Tror tvillinger alene hadde blitt heftig :laughing002
Ja, litt samme her :smiley-ashamed008 Hadde vi fått sett to små nurk på UL på fredag tror jeg at jeg hadde begynt å le og gråte om hverandre :love017 Hadde vært fantastisk å få oppleve å bli tvilling mamma, men vi ville da endt opp med 4 barn i alderen 0-4 år :nailbiting:
Det er ingenting som tilsier at vi kommer til å få se to små på UL skjermen da, så er vel egentlig bare en sånn «morsom» tanke her :angelic:
 
Back
Topp