Tenk om det er 2!

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Mannen trodde for noen dager siden at CB digital 1-2 betydde "1-2 babyer" (og vi lo!)
Nå fikk jeg 2-3 i kveld og gjett om han ble stressa haha :hilarious:

Fra spøk til alvor. Hva tenker du hvis det viser seg å være tvillinger der inne?
Noen med erfaring med tvillinger? Får man noen som helst erindring om at det er to der før OUL (som jo egentlig er da man ser de for første gang) ...

Jeg er jo litt i sjokk over positiv test 7/8 dpo (sikkert bare egget som festet seg fort) og vi skrøner med at det kanskje er to der inne. Nå finner vi altså TO fine navn til hvert kjønn sånn tilfelle det blir realitet :hilarious:
 
Ei venninne av meg fikk tul (eller heter det tul når det er uke 14-15?) fordi magemålinga var så lang allerede da :p men er jo flere som ikke vet noe før oul :)
Siden jeg fikk 2-3 igår så tror jeg ikke det er to inni der :p
 
Hvis det er to inni her hadde eg sett mørkt på livet. Då måtte vi hatt større hus med ein gang (vi skal ha større hus, men eg vil se til vi finner det perfekte)og større bil.
 
Hvis det er to inni her hadde eg sett mørkt på livet. Då måtte vi hatt større hus med ein gang (vi skal ha større hus, men eg vil se til vi finner det perfekte)og større bil.
Jeg har det likt. To stk (har to fra før og ønsker en felles) nå hadde snudd alt opp ned i negativ retning. En er ikke noe problem. Det har vi økonomi til, plass til og forhåpentligvis plass til i bilen vi har. To hadde overhode ikke passet på noe vis..
 
Ei venninne av meg fikk tul (eller heter det tul når det er uke 14-15?) fordi magemålinga var så lang allerede da :p men er jo flere som ikke vet noe før oul :)
Siden jeg fikk 2-3 igår så tror jeg ikke det er to inni der :p
Så spennende! Tul er vel alt før OUL :hilarious:

Ja jeg tror nok det bare er en luring inni her. Vi vil ha flere enn ett barn sammen, men helst ikke på en gang :rolleyes::banghead:
 
Jeg har det likt. To stk (har to fra før og ønsker en felles) nå hadde snudd alt opp ned i negativ retning. En er ikke noe problem. Det har vi økonomi til, plass til og forhåpentligvis plass til i bilen vi har. To hadde overhode ikke passet på noe vis..

vi har samme. Eller eg har to, han har ei og så skal vi ha EN felles. Så e det nok :D
 
Gubben har sakt til meg fra dag 1 at han skal gjøre meg gravid med tvillinger :hilarious::hilarious: han har ingen mens jeg har 4 fra før. Så det hadde da virkelig gjort seg. Men med 2-3 på digital 11 dpo så er jeg skeptisk, skal heldivis på tidlig ul. Må bare vente til jula er over så jeg får bestilt meg time :hilarious::hilarious:
 
Sniker som håper å havne her inne snart:happy:

Jeg fikk tvillinger første gang. Ingen av oss har tvillinger i familien, så det falt meg ikke inn at det kunne være to der.

Jeg gikk med en følelse av at det "var" noe. Var redd jeg kanskje hadde MA eller exu, uten at jeg egentlig følte at det var noe som var galt, men jeg følte på meg at det var ett eller annet jeg burde vite hvis du skjønner. Så fastlegen ga meg (motvillig) henvisning til TUL. Der så vi to bankende hjerter. Ble mildt sagt sjokkert, og det første jeg sa var at jeg ikke ville bli tjukk.

Men ja, magefølelsen min stemmer som regel, og jeg følte på meg at dette ikke var et "vanlig" svangerskap helt fra positiv test
 
Sniker som håper å havne her inne snart:happy:

Jeg fikk tvillinger første gang. Ingen av oss har tvillinger i familien, så det falt meg ikke inn at det kunne være to der.

Jeg gikk med en følelse av at det "var" noe. Var redd jeg kanskje hadde MA eller exu, uten at jeg egentlig følte at det var noe som var galt, men jeg følte på meg at det var ett eller annet jeg burde vite hvis du skjønner. Så fastlegen ga meg (motvillig) henvisning til TUL. Der så vi to bankende hjerter. Ble mildt sagt sjokkert, og det første jeg sa var at jeg ikke ville bli tjukk.

Men ja, magefølelsen min stemmer som regel, og jeg følte på meg at dette ikke var et "vanlig" svangerskap helt fra positiv test
Oi så spennende!!! Hihi!! Godt det nå var tvillinger du følte på deg og ikke MA etc. :rolleyes: hihi! :joyful:
 
Back
Topp