tenk det..

ååååhhh, nå kribla det i magen :D DET blir en bra jul det! :) Vi hadde ikke guttene i år, så ble bare voksenjul, litt trist :/ Men denne jula blir det masse barn :D Og sikkert masse fine bebisgaver ;) hehe
da har dere absolutt noe å se fram til :D bare å gleeede seg <3

Gleder meg også til jul, som tobarnsmor, sammen med mamma og søstrene mine :D og mannen og sønnen vi har nå da :)
Håper så inderlig jeg får til å amme denne gangen! Naboen min skal ha baby i oktober, så da blir det mye besøk til hverandre tenker jeg, trilleturer og babysnakk/kos :)
Gleder meg til å kjenne spark, til mannen og sønnen får kjenne spark og til å få en babymage å vise frem :D
så kos! så mye å se fram til :-) du har all grunn til å glede deg :D

Dette var virkelig en tankevekker. Takk for at du satte tankene mine et annet sted, et lykkeligere sted. Nå er det bare å glede seg jenter

Dette var virkelig en tankevekker. Takk for at du satte tankene mine et annet sted, et lykkeligere sted. Nå er det bare å glede seg jenter
følsom som jeg er så fikk jeg tårer i øynene av å lese dette <3 :p hehe :-) gjør meg glad å vite at jeg oppnådde det jeg ønsket med innlegget, nemlig spre litt glede <3

Back
Topp