• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

tenk dere vis

Mamma te 3prinsessa

Glad i forumet
legen ikke finner noe bebis, jeg fikk litt sånn skrekk her nå. vet ikke korr det kom i fra men .. skal vell ikke være så bekymret men har eneste bevis på att jeg er gravid er testene, å vært masse dårlig.
bare en uke til legetime nå da.. å vis hun ikke leter etter hjertelyd og jeg må vente helt til ul med og få vite om det er liv der inne da vet ikke jeg altså. da går jeg på veggen :( er redd for den lille [:(]

Men en positiv test og uteblitt mens er jo det sikreste beviset på at det er noen baby der da... Helt til man kan se det selvfølgelig[:D]

Man tenker utrolig mye ulogisk når man liksom skal forberede seg på det verste... Og det er som regel bare dumt!![:)]

ORIGINAL: EogR

huff da, så kjedelig å få slike tanker!!
Håper du får høre verdens beste lyd når du skal til legen!
Er du så bekymret, så får du be legen om å lete etter lyden!
Si du er bekymret! be hun undersøke deg ordentlig, kjenne på magen
din og sånn!! Lykke til og god klem [;)]

sign! det er lett å begynne å tenke litt irrasjonelt når man er gravid, det tror jeg de aller fleste har vært gjennom. Jeg har selv vært overbevist om at alt var over og ute da jeg ikke fikk mage og alle symptomene var vekk. Men det ordner seg skal du se[:)]

Back
Topp