Tenk at

Tingeling87

Forelsket i forumet
I november er vi mammaer ,MAMMAER!!! Jihooo gleder meg til Emil blir storebror [:D]

neste jul har jeg en liten baby!
deeeeet synns jeg er rart for nå er jeg nesten ikke gravid en gang og så skal jeg rekke å få en baby før jul.
helt utrolig!:)

Ser for meg at tiden fram til jul kommer til å gå fryktelig fort!! :/ Plutselig ligger han/hun/de i armene våre! :) Håper virkelig ikke det er mer enn 1 i magen min....! :/ Blir spennende når det blir tid for UL! :)

ORIGINAL: maryjoleen

neste jul har jeg en liten baby!
deeeeet synns jeg er rart for nå er jeg nesten ikke gravid en gang og så skal jeg rekke å få en baby før jul.
helt utrolig!:)
DER er jeg også,herreguuuuuud hvordan skal en rekke alt,hehe [8D]

ORIGINAL: emmeline87

Jeg har en følelse av at tiden frem til sommeren kommer til å gå ganske seint, men så er det bare et hopp og et lakk så er vi plutslig i november![:D]

sign!

ORIGINAL: Tingeling87

I november er vi mammaer ,MAMMAER!!! Jihooo gleder meg til Emil blir storebror [:D]

Signerer denne... Gleder meg også til min Emil blir storebror... [8D]

Hihi, det er så gøy [:)] Blir interessant å få julegavene i hus og julehuset i stand i år, det har jeg begynt å tenke på.. [8D]

jeg har vært akkurat i denne "situasjonen"før for akkurat 2 år siden. hadde termin med Linus og 19 november[:D] Og som dere sier, tiden fram til sommeren gikk ganske tregt, men sommeren og høsten gikk fort. men når jeeg ser tilbake gikk egentlig hele svangerskapet fort. det som tok lengst tid var de 5 dagene jeg gikk over termin[:'(]
men jeg eeelsker å gå gravid, og sidenn dette er mitt aller siste svangerskap er jeg redd tiden kommer til å fly avgårde[:(] bare tanken på at jeg aldri kommer til å være i uke 5 igjen f.eks kan få meg til å begynne å gråte[:(] Håper bare at jeg kjenner og føler meg ferdig når denne babyen kommer.
Men samtidig gleder jeg meg veldig til man kommer i en litt tryggere fase og magen begynner å strutte

og tenk, til jul er jeg 4 barnsmor. En 11 åring, en 9 åring, en på 2år og en nyfødt baby trur den beste julen jeg har hatt var jula 2008 da jeg og sambo hadde første jul som samboere og Linus var 1mnd[:D]

Ååååhh jeg gleder meg sååå masse!!!! Jeg skulle ønske at tiden bare kunne fly av gårde, jeg har så lyst til å holde babyen min i armene Jula har vært litt vond de siste årene fordi vi ikke har hatt barn, men endelig blir jula komplett[:D]

Rart og tenke på det, var på svømming med lillegutt etter ul i dag og han er blitt såå stor gutt, er da ikke såå lenge siden han lå i magen og nå er den en ny spire der...gleder meg til å få ett nurk til, dette blir nok siste på oss også så skal nyte tiden,eeelsker og gå gravid så snart jeg er i 2.tri. har lovt meg selv og bruke tiden godt med lillegutt den lilletiden det bare er oss 3 i familien[:)]

Back
Topp