Tenk at...

Malin0991

Glad i forumet
...Lille gullet er blitt 1 år i dag!! Herregud som tiden har flydd! Kjempe stolt mamma i dag ja :-D
Så idag blir det kakebesøk med familie og venner :) hvordan feirer dere dagen til disse søte små? :)
 
...Lille gullet er blitt 1 år i dag!! Herregud som tiden har flydd! Kjempe stolt mamma i dag ja :-D
Så idag blir det kakebesøk med familie og venner :) hvordan feirer dere dagen til disse søte små? :)
Grattis til lille:)
Blir kake besøk av familie og venner når vi fyller til lørdagen også.
 
Gratulerer med dagen til gullet ditt! <3 Min ble 1 den 17 november, vi hadde selskap med familien den ene dagen og barneselskap med 4 andre 1 åring og søsken dagen etterpå mens vi var på lekeland på selve dagen hans. Stor ståhei! :)
 
Gratulerer med dagen til din lille! :D Helt sant, tiden går så fort! Her skal vi feire litt på dagen hans med familien. Blir ikke noe voldsomt, men koslig å samles på bursdagen hans. :)
 
Gratulerer med 1 åring i hus. Min har bursdag på lørdag. Da blir det et lite selskap med familie.
 
Gratulerer med dagen!

Vi hadde dagen i går ;) feiret med pølser og kaker både på fredag og lørdag. Måtte dele familien i to for å få plass :p
 
Gratulerer med dagen til gullet ditt! <3 Min ble 1 den 17 november, vi hadde selskap med familien den ene dagen og barneselskap med 4 andre 1 åring og søsken dagen etterpå mens vi var på lekeland på selve dagen hans. Stor ståhei! :)
Tusen takk for det :) det hørtes jo veldig kjekt ut :-D
 
Gratulerer med dagen til din lille! :D Helt sant, tiden går så fort! Her skal vi feire litt på dagen hans med familien. Blir ikke noe voldsomt, men koslig å samles på bursdagen hans. :)
Tusen takk :-D nei ble ikke noe voldsomt store greier her heller, men veldig koselig :)
 
Gratulerer med dagen!

Vi hadde dagen i går ;) feiret med pølser og kaker både på fredag og lørdag. Måtte dele familien i to for å få plass :p
Tusen takk for det :) ja vi må også dele i to :p familie i går også kommer faddere og resten av gjengen i dag :)
 
Tusen takk for hilsninger til småen :) var en liten kar som storkoste seg i går ja og veldig sliten så sov godt hele natten helt til halv ti i dag! Det va deilig det :-D
7a77d907e4e580104f9aba98be872aea
 
Back
Topp