Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis til lille...Lille gullet er blitt 1 år i dag!! Herregud som tiden har flydd! Kjempe stolt mamma i dag ja :-D
Så idag blir det kakebesøk med familie og venner hvordan feirer dere dagen til disse søte små?
Så koselig blir stas detGrattis til lille
Blir kake besøk av familie og venner når vi fyller til lørdagen også.
Tusen takk for det det hørtes jo veldig kjekt ut :-DGratulerer med dagen til gullet ditt! <3 Min ble 1 den 17 november, vi hadde selskap med familien den ene dagen og barneselskap med 4 andre 1 åring og søsken dagen etterpå mens vi var på lekeland på selve dagen hans. Stor ståhei!
Tusen takk :-D nei ble ikke noe voldsomt store greier her heller, men veldig koseligGratulerer med dagen til din lille! Helt sant, tiden går så fort! Her skal vi feire litt på dagen hans med familien. Blir ikke noe voldsomt, men koslig å samles på bursdagen hans.
Tusen takk for det ja vi må også dele i to familie i går også kommer faddere og resten av gjengen i dagGratulerer med dagen!
Vi hadde dagen i går feiret med pølser og kaker både på fredag og lørdag. Måtte dele familien i to for å få plass
Tusen takk for detGratulerer med 1 åring i hus. Min har bursdag på lørdag. Da blir det et lite selskap med familie.
Så nydelig han erTusen takk for hilsninger til småen var en liten kar som storkoste seg i går ja og veldig sliten så sov godt hele natten helt til halv ti i dag! Det va deilig det :-D
Tusen takk synes jeg også hehe.Så nydelig han er