Tenk at

Ja det skal bli så DEILIG!!! :) Kan knapt vente. Må bare prøve å glemme at jeg er gravid nesten, for tiden går så tregt at jeg holder på å bli gal i hodet mitt. Jeg er 12+0 den 28. juli :)

Jeg vurderer kaaanskje å bestille en privat UL til 23. juli f.eks.. Vi skal nemlig på gladmat-festivalen med alle vennene hans her vi bor den dagen. Så det frister veldig å fortelle det da. Både at vi skal ha barn, OOOOOG at vi er forlova - som kommer som en shocker for folk den og sikkert (skjedde på onsdag! var og fant ringer i går. iiiii :D :D ).
Er jo da uke 11 + 3 liksom. Så tenkte jeg at hvis jeg har en aller siste privat UL da, så vet jeg at ting er greit so far liksom. :)

Synes dere jeg er litt koko som vil ha enda en UL da, eller er det flere som vurderer noe liknende? =)
Jeg har vært på to ul og er bare 7 uker et eller annet:p og har en ul til i uke 12 :) litt tilfeldig at vi har hatt to. Så ingenting første så fikk en gratis. Så fikk jeg tilbud om ul i uke 12 og klarte ikke si nei! vurderer og flytte den til uke 13 et eller annet og Lanslje håpe på å se kjønn i samme slengen! fikk ikke vite kjønn før uke 30 sist og har så lyst til å vite det tidlig nå:D
 
20 juli her;) men gleder meg mer til magen begynner å komme.nå har jeg vært i uke 8 og sett et bankende hjerte. Nå ser jeg bare dvask ut.
Gleder meg også til magen kommer skikkelig og man faktisk ser gravid ut! Føler meg skikkelig dvask og det ser ut som jeg har dratt på meg noen kilo de siste ukene før sommeren! Huff :)
 
Jeg har vært på to ul og er bare 7 uker et eller annet:p og har en ul til i uke 12 :) litt tilfeldig at vi har hatt to. Så ingenting første så fikk en gratis. Så fikk jeg tilbud om ul i uke 12 og klarte ikke si nei! vurderer og flytte den til uke 13 et eller annet og Lanslje håpe på å se kjønn i samme slengen! fikk ikke vite kjønn før uke 30 sist og har så lyst til å vite det tidlig nå:D

Skjønner godt at du vurderer å vente. Men hvor sikkert er det egentlig at de ser "rett" i uke 13? :)

Jeg gleder meg som heia til jeg får vite hva vi får. Åååååh. :D
 
Back
Topp